اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تعامل مثبت دولت آیت‌الله رئیسی سبب آزادی ۳.۵ میلیارد دلاری اموال ایران شد

تعامل مثبت دولت آیت‌الله رئیسی سبب آزادی ۳.۵  میلیارد دلاری اموال ایران شد
کامران غضنفری گفت: آزاد شدن ۳.۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوک‌شده ایران ناشی از تعامل خوب دیگر کشورها با دولت ایران است و این نوع تعاملات می‌تواند نویدبخش اثرگذاری مفید برای کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص استقبال کم سابقه دولت های خارجی  با دولت آیت الله رئیسی گفت: کشورهای دیگر از دولت های آیت الله رئیسی استقبال کرده و سعی در برقراری تعامل و ارتباط دارند این موضوع خلاف رویه دولت حسن روحانی است زیرا این دولت ها برای  دولت روحانی نقشی قائل نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نقش جامع دولت آیت الله رئیسی برای نقش آفرینی در شرایط حاضر دنیا سبب گرایش دیگر دولت ها شده است، گفت: رئیس جمهوری که برای مردم دلسوزی کند و برای مشکلات مردم شبانه روز در حال تلاش باشد با رئیس جمهوری که کشور را به حال خود رها کرده بود و کار چندانی به امورات مملکت نداشت سبب اشراف دیگر دولت ها به این نوع عملکردها و مقایسه آنها و تاثیر در روابط آنها با دولت آیت الله رئیسی در ایران شد.

,

نویسنده کتاب راز قطعنامه با بیان اینکه روی کارآمدن دولت آیت الله رئیسی سبب شد که دیگر کشورها تحولات کشور ایران را به دقت رصد کرده و با آگاهی از تحول در کشور ایران سعی در برقراری روابط دیپلماتیک داشته باشند، گفت: کشور های شرقی و غربی با رصد تلاش ها و اهتمام دولت رئیسی جهت کار و تلاش در عرصه داخلی و خارجی برای داشتن ارتباطات بین خود با ایران ترغیب و تشویق شدند.

,

وی گرایشات سیاسی دولت فعلی را از دیگر عوامل استقبال برای برقراری ارتباطات با ایران اعلام کرد و افزود: در چند سال گذشته تلاش شد که ایران عضو کشورهای پیمان شانگهای و از جمله دولت های رسمی محسوب شود اما این موضوع محقق نشد تا با  روی کارآمدن دولت آیت الله رئیسی کشورهای عضو از عضویت ایران در این پیمان استقبال کنند و جمهوری اسلامی به عنوان عضو رسمی پیمان شانگهای محسوب شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی به ادامه رویه انقلابی در دولت آیت الله رئیسی و تشخیص دیگر کشور از نوع مواضع سیاسی را یاداور شد و گفت: آزاد شدن 3/5 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران ناشی از تعامل خوب دیگر کشورها با دولت ایران است و این نوع تعاملات می تواند نوید بخش  اثرگذاری مفید بر اوضاع کشور باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه