اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

صرف "ما می‌توانیم" در دولت سیزدهم

صرف "ما می‌توانیم" در دولت سیزدهم
صادقی گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره و مقایسه اقدامات صد روزه دولت قبل و کنونی اظهار کرد: همگان به یاد دارند که در ۱۰۰ روز اول دولت قبل و پس از دادن وعده ۱۰۰ روزه حل مشکلات کشور چه دستاوردی عاید کشورمان شد اعضای توافق ژنو هسته ای و پذیرش فلج کردن راکتور آب سنگین اراک و پر کردن آن با بتون و ادامه وعده صد روزه پس از ۸ سال تقریبا هیچ بود و تحریم های بیشتر تعطیلی مراکز هسته ای تورم افسار گسیخته.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان  با بیان اینکه اما در صد روز اول این دولت چه گذشت؟، عنوان کرد: در دولت جدید با توجه به فشار های اقتصادی زیاد، می بینیم که بدون امضای قرداد استعماری fatf با پیگیری های مجدانه دولت، ورود انواع مختلف واکسن کرونا به ایران و تولید واکسن‌های ایرانی هم گسترش یافت و آمار فوتی ها با کاهش چشمگیر مواجه شد.

,

صادقی تصریح کرد: یک اقدام تحسین برانگیز و بزرگی که در این صد روز انجام شد به پیمان اقتصادی شانگهای پیوستیم و عضو ثابت آن شدیم و این پیمان می تواند در آینده نزدیک ثمرات اقتصادی زیادی داشته باشد و در حالی که قبلاً نتوانستیم عضو شویم.

,

وی افزود: در این سه ماه شاهد ارتباط نزدیک رئیس جمهور مردمی و انقلابی با مردم جامعه و نقاط محروم و دور دست بودیم در حالی که از زمان شروع کرونا، رئیس جمهور دولت قبلی را خارج از محل کارش ندیدیم و در جمعه تلخ بنزین بین مردم نبود و آن فتنه بزرگ چند روزه در سال ۹۸ در حالی که امروزه شاهد جمعه های بدون تعطیلی هیئت دولت و حضور در استان ها هستیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان عنوان کرد: قبلاً دیدن صف مرغ و روغن و تخم مرغ عادی شده بود و مردم به راحتی نمی توانستند املت تهیه کنند چون یا روغن نبود یا گوجه یا تخم مرغ ولی دیگر خبری از آن صف‌ها که کشور و ملت را مضحکه فضای مجازی کرده بود نیست.

,

صادقی مطرح کرد: عزم دولت در استفاده از نوجوانان در گام دوم انقلاب موج می زند و پرهیز از فامیل بازی که حالی که در دولت قبل یکی از مفسدین بزرگ اقتصادی برادر رئیس جمهور معاون اول بودند ولی در دولت جدید به صراحت اعلام شد اگر فامیل بازی کنید باید پاسخگوی افکار عمومی شوید و رئیس جمهور اعلام کردند هیچ خط قرمزی در دولت ندارم.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان تاکید کرد: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: قبل از انتخابات عنوان شد اگر این دولت رای بیاورد ارتباط با کشورهای اروپایی قطع خواهد شد در حالی که شاهد استقبال کم سابقه دولت های خارجی غربی و شرقی از دولت جدید بودیم امید است با عزم راسخ دولت جدید و همراهی مردم،شاهد حل مشکلات کشور باشیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه