اخبار داغ

توضیحات سرپرست تیم هندبال نوجوانان دختر از اردوی هندبالیست ها

رضاییان: نیاز اساسی به بازی‌های دوستان و تدارکاتی داریم/ در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم

رضاییان: نیاز اساسی به بازی‌های دوستان و تدارکاتی داریم/ در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم
سرپرست تیم هندبال نوجوانان دختر از تکمیل تمرینات تیم در دو فاز حمله و دفاع در نهمین اردوی آمادگی این تیم خبر داد و گفت: در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مریم رضائیان سرپرست تیم هندبال نوجوانان دختر درباره برگزاری نهمین اردوی تیم ملی نوجوانان دختر که این روزها در شاهرود در حال برگزاریست، گفت: خوشبختانه در شرایط بسیار مناسبی به سر می‌بریم و بازیکنان دو مرحله در طول روز یعنی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برنامه تمرینی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این مرحله از اردوی آمادگی تیم نوجوانان تا روز پنجشنبه، ۲۷ آبان، ادامه دارد. برنامه اصلی مربیان در نهمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان تکمیل تاکتیک‌های دفاعی و حمله است.

,

رضائیان ادامه داد: متاسفانه در این اردو دو تن از بازیکنان را که در رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت شدند، در اختیار نداریم. در این میان مصدومیت سعید غضنفری جدی است اما امیدوارم با پیگیری‌های پزشک این بازیکن، غضنفری بتواند در اردوی دهم به تیم ملحق شود.

,

سرپرست تیم هندبال نوجوانان دختر در پایان گفت: تیم نوجوانان دختر نیاز اساسی به بازی‌های دوستان و تدارکاتی دارد تا بازیکنان قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در قزاقستان به هماهنگی کامل برسند که امیدواریم این مهم هر چه زودتر عملی شود.

,

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا ۶ تا ۱۶ اسفند سال جاری در قزاقستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه