اخبار داغ

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه‌وبویراحمد:

سفرهای استانی رئیس جمهور اعتماد و امیدافرینی را در کشور افزایش داد

سفرهای استانی رئیس جمهور اعتماد و امیدافرینی را در کشور افزایش داد
عبدالرحیم عبودی با اشاره به سفرهای استانی آیت الله رئیسی گفت: حضور رئیس جمهور در بین مردم و نشستن پای درد دل آنها اعتماد و امیدافرینی را در کشور افزایش داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص عملکرد صد روزه دولت آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ما معتقدیم هنوز تغییر و تحول اساسی که بخواهیم  عملکرد آن را بیان کنیم ایجاد نشده است، گفت: اگر در سطح کلان و کلی نگاه کنیم سفرهای استانی که انجام گرفته و رییس جمهور از نزدیک مشکلات را می بینند و گره گشایی می کنند روند خوبی بوده و اعتماد را در کشور افزایش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور آیت الله رئیسی در بین مردم و در استان های مختلف و نشستن پای درد دل آنها به خودی خود عاملی برای امید آفرینی را ایجاد می کند.

,

وی چنین اقدامی را حرکتی جهادی و انقلابی خواند و با تاکید بر اینکه می تواند احیاگر روحیه امید و نشاط میان مردم بوده و از سوی دیگر سبب تسریع در حل مشکلات مناطق محروم خواهد شد، تصریح کرد: ولی از طرف دیگر در استان‌ها همچنان نیروهای سابق در راس امور بوده و در این خصوص تغییری ایجاد نشده است.

,

عبودی ادامه داد:  لازمه اینکه ما عملکرد این دولت را  ارزیابی‌ کنیم این است که نیروی همسوی با دولت در راس امور باشد که در حال حاظر عملا به این شکل نیست.

,

امام جمعه سابق باشت با اشاره به اینکه  اولویت کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است، بیان داشت: دولت  در مباره با  گرانی، تورم ، بورس، بازار سرمایه، خودرو و ... را باید اول به سامان برساند.

,

عبودی گفت: با همراهی دستگاه‌های قضایی و  امنیتی بحث مبارزه با مفسدان را دولت در دستور کار داشته باشند که مردم  به ادامه کار دولت امیدوارتر شوند.

,

وی افزود: دولت با انتخاب مدیران مومن و انقلابی می تواند سرچشمه های فساد را  از بین ببرد.

,

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با تاکید بر اینکه  اولویت فعلی دولت باید معیشت مردم  باشد تصریح کرد: در این خصوص  باید فکر اساسی صورت گیرد و  برای کوتاه مدت برنامه کنترلی ایجاد و در  بلند مدت نیز بتوانند با سروسامان بخشیدن به بازار، توان خرید مردم را بالا ببرند.

,

عبودی بیان داشت: مردم انتظار دارند که اتفاقات خوب در بازار رخ داده و ثبات اقتصادی ایجاد شود و در سایه این ثبات دولت بتواند مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری حل و فصل نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه