اخبار داغ

بررسی عملکرد دولت رئیسی در صد روز گذشته؛

۱۰۰ روز آوار برداری دولت روحانی در دولت سیزدهم/ پایان بحران کرونا و برچیدن صحنه های تحقیرآمیز در صدر عملکرد دولت رئیسی است

۱۰۰ روز آوار برداری دولت روحانی در دولت سیزدهم/ پایان بحران کرونا و برچیدن صحنه های تحقیرآمیز در صدر عملکرد دولت رئیسی است
تقویت سرمایه اجتماعی با حضور در بین مردم و راه اندازی سفر های استانی و همچین پایان بحران کرونا با انقلاب واکسیناسیون در صدر عملکرد 100 روزیه رئیسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسبلان ما، ۱۰۰ روز از ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی می گذرد و در این مدت می توان برخی از عملکرد ها نقاط ضعف و قوت دولت سیزدهم را مورد بررسی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

شتاب واکسیناسیون و پایان بحران مرگ 700 نفری از کرونا

, شتاب واکسیناسیون و پایان بحران مرگ 700 نفری از کرونا,

در مدت سپری شده از دولت رئیسی یکی از بارزترین عملکردها این دولت ورود انبوه واکسن و واکسیناسیون محله محور بود که حتی مورد تحسین منتقدین و سلبریتی هایی که گفتمان واکسن وارد کنید را به راه انداخته بود شد.

,

بنا به گفته رییس کمیته راهبری مطالعات عوارض واکسیناسیون وزارت بهداشت: دو دُز واکسن کرونا به ۵۰ درصد کل جمعیت کشور تزریق شده است و عوارض ۴ واکسن تزریق شده در ایران در ۷ دانشگاه علوم پزشکی مطالعه شده است که هیچ مرگ منتسب به واکسنی در مطالعه عوارض واکسن کرونا دیده نشد.

,

دولت در مهار کرونا کارنامه قابل قبولی داشه است

, دولت در مهار کرونا کارنامه قابل قبولی داشه است,

حجت‌ الاسلام سیدکاظم موسوی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: سلامت مردم و ریشه کنی کرونا در کشور یکی از شعارهای دولت فعلی بوده ولی در دولت روحانی سلامت مردم را با مضوعاتی همچون FATF گروگان گرفته بودند که بعدا مشخص شد به این موضوعات ربطی نداشته است.

, سبلان ما,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: خوشبختانه از زمان استقرار دولت سیزدهم، وزرا اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که از جمله آن واردات و تامین واکسن کرونا بوده که بسیاری از هموطنان واکسینه شدند و امروز شاهد آن هستیم که آمار مرگ و میر پایین‌ آمده است.

,

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: مدافعان سلامت به‌صورت شبانه‌روزی برای سلامتی مردم از جان مایه گذاشته‌اند.

,

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

, عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای, عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای,

سازمان همکاری‌های شانگهای  سازمانی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده‌است. این سازمان در سال ۱۹۹۶ توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان با هدف برقرار کردن موازنه در برابر نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه، پایه‌گذاری شد. 

,

در دولت روحانی شرط عضویت در این سازمان را پایان تحریم و پیوستن به FATF  را مدنظر گرفته بودند در حالی این پیش شرط در زمان دولت رئیسی اصلا مطرح نشد و ایران جزو کشورهای عضو در سازمان همکاری شانگهای شد.

,

 سید عزت‌الله ضرغامی در گفتگو با خبرنگار ما، در پاسخ به این سوال که عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای چه ثمراتی برای کشور دارد، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های دولت سیزدهم، کشورمان پس از سالها عضو پیمان همکاری شانگهای شد و در این زمینه با وزیرگردشگری تاجیکستان صحبت هایی انجام و پکیج مناسبی در نظر گرفتیم.

,

 

,

,

, ,

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با  دیگر کشورها عضو این سازمان نیز در رابطه با  نحوه دسترسی به کشورمان طراحی هایی انجام شده و حتما این پیمان و ارتباطی که ایران تحت این نام خواهد داشت، می تواند در ارتقا گردشگری ما موثر باشد.

,

به گفته کارشناسان اقتصادی با عضویت در این سازمان می توان آینده روشن و موتور محرکی برای شکوفایی اوضاع اقتصادی ایران  متصور بود.

,

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار ما ، اظهار داشت: پیمان شانگهای اولین سدی در مقابل هژمونی یک دنیا یک کدخدا بود که سه آثار جهانی دارد و یکی از آنها این است که مناسبات یک جانبگرایانه را پایان می دهد.

,

 

,

,

, ,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود ایران به پیمان همکاری شانگهای این سازمان به کریدور انرژی خلیج فارس متصل می شود و با فرض اینکه عراق و سوریه به این پیمان بپیودند باعث دسترسی به دریای مدیترانه اروپا و افریقا نیز می شود که می توان در قیمت گذاری نفت اثر گذاری کرد و اوپک در درجه دوم قرار گیرد.

,

وی تصریح: گرچه دو عضو سازمان همکاری شانگهای روسیه و چین جزو قدرتهای جهانی هستند اما تاکنون مقابله مستقیم با آمریکا نداشته است ولی می توان آینده درخشانی در زمینه با ورود دیگر کشورها به این سازمان متصور شد. 

,

تقویت سرمایه اجتماعی با برچیده شدن صف های تحقیر آمیز و شروع سفرهای استانی

, تقویت سرمایه اجتماعی با برچیده شدن صف های تحقیر آمیز و شروع سفرهای استانی, تقویت سرمایه اجتماعی با برچیده شدن صف های تحقیر آمیز و شروع سفرهای استانی,

در دولت روحانی یکی از صحنه هایی که دائما در کشور اتفاق می افتاد کمبود اقلام اساسی و تشیل صف های طویل بود که گاها به ایجاد تشنیج و درگیری نیز ختم می شد و خاطره ناخوشایند برای مردم ایران تداعی می کرد.

,

در طول 100 روز از تشکیل دولت رئیسی تاکنون در این زمینه تصویر ژشتی در جامعه مشاهده نشده است و دولت تلاش خود را برای تامین کالاهای می کند.

,

حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: ارتباط با مردم یکی از سفارشات امیر مومنین است که رئیس جمهور سیزدهم این موضوع را به یک گفتمان تبدیل کرده است که یکی اصلی ترین اصول  حکومت اسلامی است.

, سبلان ما,

وی افزود: در برخی صفحات مجازی می بینم که برخی به سفرهای استانها ایراد می گیرند البته برخی دغدغه دارند که شاید این وعده ها در محقق نشود.

,

استاد دانشگاه های اردبیل گفت: اکثر  استانداران و فرمانداران  گذشته هنوز در بدنه دولت باقی مانده که باید دولت سیزدهم با مدیریت صحیح افراد شایسته را جایگزین کرده  و تازه نفس ها به میدان بیایند.

,

وی تصریح کرد: برای انقلاب اسلامی چهره ای بسیار بدی است که مردم در صف مرغ و تخم مرغ بایستند و باید تیم اقتصادی رئیسی ضمن برچیدن این قضایا در کنترل و کاهش قیمت ها سعی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه