اخبار داغ

با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند»

لیگ برتر زورخانه ای| مراسم قرعه کشی مسابقات سال 1400 برگزار شد

لیگ برتر زورخانه ای| مراسم قرعه کشی مسابقات سال 1400 برگزار شد
آیین قرعه کشی لیگ برتر ورزش های زورخانه ای سال 1400 با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند» برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، همزمان با بزرگداشت یازدهمین سال ثبت آیین های پهلوانی و زورخانه ای در سازمان جهانی یونسکو، آیین قرعه کشی لیگ برتر ورزش های زورخانه ای سال 1400 صبح امروز در ساختمان شماره 2 فدراسیون برگزار شد. در این مراسم مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون، مسعود ملکی دبیر فدراسیون، محمدشهباز علیزاده رییس سازمان لیگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مسوولین کمیته های مختلف فدراسیون و سازمان لیگ و نمایندگان 8 تیم شرکت کننده در لیگ ورزش های زورخانه ای سال 1400 حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهرعلی باران چشمه در این مراسم اظهار داشت: لیگ ها در هر رشته ای زمینه ساز توسعه آن رشته ورزشی خواهد بود و اگر بخواهیم شاهد شکوفایی این ورزش اصیل و ایرانی در جای جای ایران اسلامی باشیم باید لیگ های پرباری را در ورزش زورخانه ای برگزار نماییم.

,

ایشان در ادامه افزود: هدف اصلی ما در برگزاری لیگ برتر زورخانه ای 1400 توسعه بیش از پیش فرهنگی و رسانه ای این ورزش در جامعه است و ما در صدد این هستیم که با برنامه ریزی های دقیق نسبت به توسعه جنبه های فرهنگی این ورزش اقدامات موثری را اعمال نماییم و از جهتی دیگر برای اینکه عموم مردم ایران با زیبایی های این رشته ملی بیشتر آشنا شوند می بایست از ظرفیت بالا و بسیار خوب و همدلی مسوولین رسانه ملی در جهت پخش جریان این رقابت ها استفاده کنیم.

,

سرپرست فدراسیون زورخانه ای خاطرنشان کرد در این دوره از رقابت های لیگ زورخانه ای زیبنده است که باشگاه های شرکت کننده نام و تصاویر شهدا را زینت بخش تیم های خود کنند تا از برکات شهدای گرانقدر در این ورزش بیش از گذشته بهره مند شویم تا جامه عمل به شعار این رقابت ها با عنوان پهلوانان واقعی شهدا هستند، بپوشانیم.-

,

اعلام برنامه و ارائه گزارش در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، تشریح برخی از موارد آیین نامه سازمان لیگ و نحوه قرعه کشی رقابتها توسط دبیر فدراسیون، بیان سیاستهای فدراسیون توسط سرپرست فدراسیون از برنامه های این مراسم محسوب می شد.

,

رقابتهای لیگ 1400 در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، 2 میل بازی، سنگ، 3و4و5و6 میل بازی، کباده و میل گیری سنگین برگزار و تیم های برتر این رقابت ها انتخاب شوند.

,

بر همین اساس رقابتهای لیگ زورخانه ای 1400 در 2 گروه 4 تیمی با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند» برگزار خواهد شد که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با توجه به قرعه کشی انجام شده، در «گروه الف» تیم های بسیج الف، هیئت زورخانه ای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و در «گروه ب»  تیم های بسیج ب، فتوت شاهرود، هیئت زورخانه ای اصفهان و هیئت زورخانه ای مازندران قرار گرفته اند.

,

آغاز این رویداد ملی از ورزش های زورخانه ای روز پنجشنبه 11 آذرماه در تهران خواهد بود که در صبح این روز تیم های «گروه الف» و در عصر این روز تیم های «گروه ب» با هم رقابت  خواهند داشت. 

,

با رای کلیه نمایندگان تیم ها برای پوشش رسانه ای بهتر، کلیه مسابقات لیگ زورخانه ای 1400 در تهران برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه