اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

هوش مصنوعی با توجه به نیاز جامعه پیشرفت کند/ به نخبگان و جوانان در جهت رفع موانع کشور اعتماد کنید

هوش مصنوعی با توجه به نیاز جامعه پیشرفت کند/ به نخبگان و جوانان در جهت رفع موانع کشور اعتماد کنید
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه باید در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت کنیم، گفت: وابستگی دنیایی امروز به فضای مجازی باعث شده است نیاز ما به هوش مصنوعی بیشتر شود ما در زمینه هوش مصنوعی باید سرعت بیشتر بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محمدعلی قدس پور امام جمعه موقت سمنان در خطبه نماز جمعه ضمن ابراز ناراحتی برای مردم مظلوم یمن، گفت: واقعه یمن بسیار تاسف بار است مردم یمن بسیار افراد مظلومی هستند اما با اراده و با ایمان، اقدام سازمان ملل در خصوص یمنی ها بسیار ناجوانمردانه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قدس پور با اشاره به گستردگی انصار الله در یمن، بیان کرد: درست است 30 درصد از جغرافیا یمن در دست انصار الله است اما همین مقدار 70 درصد از مردم این کشور را در برگرفته است اگر استان مارب توسط انصارالله فتح شود اتفاق بزرگی در بین جبهه مقاومت ایجاد خواهد شد.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه از گروه هکری عصای موسی باید تقدیر به عمل آورد، تصریح کرد: این گروه هکری کاری کرد که کشوری که ادعای بالا بودن سطح امنیت سایبری را در جهان دارد به فکر فرو برود و اطلاعات بسیار زیادی را از دست بدهند.

,

وی با اشاره به هک سیستم های امنیتی اسرائیل، تشریح کرد: برای اولین بار با هک سیستم های اسرائیل به تمامی نقشه های اطلاعاتی و شهری اسرائیل دست پیدا کرده ایم و اطلاعاتی زیادی را از بخش های مختلف این کشور به دست آورده و بخشی از سیتم های آن ها را مختل کرده ایم.

,

قدس پور دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران با نخبگان و دانشجویان را الگوی مناسب برای مسئولین دانست و عنوان کرد: مسئولین باید از این اقدام درس بگیرند و با برگزاری دیدار با دانشجویان و نخبگان مشکلات را بررسی کرده و به جهت رفع موانع حرکت کنند.

,

خطیب موقت جمعه سمنان با بیان اینکه هر کجا که به نخبگان و جوانان اعتماد کردیم موفق بودیم، تصریح کرد: در هر کجا از جوانان و نخبگان بهره گرفتیم و از آن ها کمک خواستیم و جوانان ورود پیدا کردند در آن نقطه بهترین موفقیت ها کسب شد و مشکلات کاملا رفع شد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم کشور در یک دو قطبی قرار گرفته اند، تشریح کرد:  مردم در دو قطبی بین اصلاح طلب و اصول گرا قرار دارند و دنبال رفع موانع و مشکلات هستند هر کدام که پای کار مردم و رفع مشکلات باشند مردم از آن ها حمایت می کنند.

,

قدس پور با بیان اینکه باید در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت کنیم، خاطر نشان کرد: وابستگی دنیایی امروز به فضای مجازی باعث شده است نیاز ما به هوش مصنوعی بیشتر شود ما در زمینه هوش مصنوعی باید سرعت بیشتر بگیریم.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه در زمینه هوش مصنوعی ایران در رتبه 16 دنیا قرار دارد، تاکید کرد: این رتبه برای ما قابل قبول نیست ما باید به سرعت در این زمینه رشد کرده که دشمن نتواند همانند حادثه بنزین از ما سوء استفاد کند.

,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه