اخبار داغ

آیت الله علما:

احیای تمدن اسلامی از مسائل حساس و سرنوشت‌ساز جهان اسلام است

احیای تمدن اسلامی از مسائل حساس و سرنوشت‌ساز جهان اسلام است
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در همایش نماز گفت: احیای تمدن اسلامی در دوران معاصر از مسائل حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام است و بر همین اساس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تبیین تمدن اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در اولین همایش نماز که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری نسبت به تبیین تمدن اسلامی و انقلاب، اظهار داشت: اسلام از همان ابتدا پیام جهانی داشت و پس از گذشت چهارده قرن، هنوز به عنوان یک دین معتبر در تمام جهان مطرح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه افزود: احیای تمدن اسلامی در دوران معاصر از مسائل حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام است و بر همین اساس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تبیین تمدن اسلامی است.

وی نماز را یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام عنوان کرد و بیان داشت: نماز به عنوان رکن اصلی اسلام قرار گرفته و عامل ارتباط بین خدا و بندگان است و در کتاب خداوند بیش از ۹۰ بار راجع به این موضوع صحبت شده است.

آیت الله علما همچنین به ضرورت تعلیم کتاب خدا اشاره کرد و گفت: ضروری است تفکر مردم با این کتاب رشد داده شود چرا که تمدن اسلام و تمام عوامل فرهنگی از کتاب قرآن گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ضروری است به امر اسلام در قالب بسیج، سپاه، حکومت، ولایت و... پرداخته شود چرا که اسلام آن قدر مهم است که سید الشهدا(ع) جان خود را در این راه فدا کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: نماز یکی از ارکانی است که پس از اقرار به شهادتین امری بالاتر از آن نداریم لذا توجه به آن از واجبات است.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم‌ انقلاب بارها فرموده اند امروز دشمنان از تفکر اسلامی واهمه دارد و اگر می‌بینیم به دنبال توطئه‌های مختلف در پی ضربه زدن به اسلام هستند به دلیل ترس از فراگیر شدن همین تفکر اسلامی است.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز اگر رفتار و کردار ما بر اساس تفکر و تبیین اسلام و انقلاب باشد دشمن را به زانو در خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه