اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است

بسیج افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است
محمد حسن قدیری ابیانه گفت: بسیج افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است همان گونه که بسیجی بودن یک افتخار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در انقلاب به قدری فراوان است که در یک مصاحبه قابل بیان نیست.

وی افزود: بسیج و بسیجیان در همه زمینه ها از جمله در جنگ، جهاد سازندگی، مبارزه با تروریست، رسیدگی به مردم محروم،  مبارزه با کرونا، کمک به آسیب دیدگان حوادث بلایای طبیعی چون سیل و زلزله، شناسایی تروریست‌ها فعالیت‌های مثمرثمری داشته اند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: همچنین می توان به فعالیت های بسیج در همه دستگاه ها، مراکز و مساجد و با محوریت امور فرهنگی، درمانی، فقرزدایی، آموزشی و علمی، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و سازندگی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با دستور امام راحل شکل گرفت در واقع هنگامی که حضرت امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی صحبت کردند که جمعیت ایران هنوز به ۴۰ میلیون نفر نرسیده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وجود بسیج موجب اطمینان بخشی به ملت ایران و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی و نامیدی آنها در اجرای توطئه ها شده است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: بسیج افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است همان گونه که بسیجی بودن یک افتخار است.

وی افزود: بسیجی ها نه تنها با فعالیتهای خود، کشور را در مقاطع مختلف یاری رساندند بلکه خودشان هم با فعالیت‌ در این عرصه رشد و نمو کردند درحالی که بدون انجام این فعالیت‌ها امکان پذیر نبود.

قدیری ابیانه اذعان کرد: در حقیقت بسیجی ها با فعالیت هایشان هم خود را رشد دادند و هم از نظام و مردم حمایت کردند.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه