اخبار داغ

مدیرکل راهداری مازندران اعلام کرد؛

آغاز زودهنگام راهداری زمستانی در مازندران/ ۳۵۰ راهدار در جاده‌ها مستقر شدند

آغاز زودهنگام راهداری زمستانی در مازندران/ ۳۵۰ راهدار در جاده‌ها مستقر شدند
عباسعلی نجفی گفت: راهداران مازندران هر ساله در فصل زمستان عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند اما امسال باتوجه‌ به زمستان زودرس، ۳۵۰ راهدار از امروز در ۲۲ راهدارخانه استان مستقر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به زمستان زودرس امسال در استان، عملیات راهداری زمستانی امسال یک ماه زودتر باا حضور ۳۵۰راهدار در قالب ۳۳گروه ثابت و سیّار و ۲۲راهدارخانه، در سطح جاده‌های استان اجرا شد.
وی با اشاره به وجود ۳هزار و ۷۰۰کیلومتر راه‌های برفگیر و نیز ۳۰۰گردنه به طول ۷۰۰کیلومتر در جاده‌های مازندران افزود: امسال ۲۵۰دستگاه ماشین آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی بکارگیری می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: همچنین تابستان امسال، ماشین آلات راهداری به ویژه برف روب، برف خور، نمک‌پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و ماشین آلات کمک دار سَبُک این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی آماده شده‌اند.
نجفی، متوسط عمر ناوگان راهداری مازندران حدود ۳۰سال اعلام کرد و گفت: تامین سالانه بیش از ۳۰هزار تُن نمک (بیشتر از میزان پیش بینی شده)، ماسه برای یخ زُدایی و جلوگیری از یخ زدگی راه‌ها، از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: علاوه بر استفاده از اطلاعات نرم افزار‌های هواشناسی جاده‌ای، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و نیز اداره کل هواشناسی استان، آخرین اطلاعات و تغییرات را در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار می‌دهند.
نجفی خاطرنشان کرد: جاده‌های مازندران با استفاده از ۴۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری، به صورت آنلاین مورد نظارت و کنترل قرار داشته و همچنین ۷۸دستگاه ترددشُمار و ۱۰ دستگاه تابلوی پیام برای انتقال اطلاعات لازم به کاربران در جاده‌های استان نصب شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه