اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت و ترویج روحیه جهادی است/ تفکر بسیجی بهترین راه مقابله با دشمنان در جنگ نرم است

کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت و ترویج روحیه جهادی است/ تفکر بسیجی بهترین راه مقابله با دشمنان در جنگ نرم است
علی غلامی گفت: کشور در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه عرصه‌ها است، بنابراین اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز فرهنگ ایثار، جهاد و کار جهادی را بیش از پیش ترویج دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بسیجیان، سربازان همیشه در رکاب ولایت هستند و در هر شرایطی خدمت به مردم مهمترین اولویت آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی غلامی بسیج را یکی از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی دانست و افزود: هفته ‌بسیج فرصتی برای احیای تفکر، نهادینه کردن فرهنگ و زنده نگه داشتن ارزش ها و تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه است.
,
وی با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس وحدت و همدلی بود، ادامه داد: این روحیه توانست علی رغم حمایت شرق و غرب از صدام سرنوشت جنگ را به نفع نظام اسلامی رقم بزند.
,
این رزمنده تصریح کرد: امروز هم در جنگ نرم رمز بی اثر کردن حملات دشمن علیه ارزش‌های دینی، وحدت و همدلی همه نیروهای انقلاب حول محور ولایت است.
,
غلامی افزود: بسیج کردن مردم در جنگ سخت راحت بود اما امروز در جنگ نرم بسیار سخت است زیرا اگر در این جنگ احساسی و تعصبی وارد شویم هرگز به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید بلکه باید در این راه با بصیرت گام برداریم.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: کشور در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه عرصه‌ها است، بنابراین اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز فرهنگ ایثار، جهاد و کار جهادی را بیشتر از گذشته ترویج دهیم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه