اخبار داغ

دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان در بندرعباس آغاز بکار کرد

دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان در بندرعباس آغاز بکار کرد
آیین افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، استاندار و جمع کثیری از فرماندهان و مسوولان در محل مصلی بندرعباس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حکیمان مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان و انتقال تجربیات، هم اکنون برای دومین سال متوالی در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در این نمایشگاه، ۷۲ غرفه دایر شده است که ازاین تعداد، ۶۲ غرفه متعلق به قرارگاه تحول محلات از ۱۵ شهرستان استان هرمزگان در این نمایشگاه حضور دارند. ۱۰ غرفه دیگر نیز شامل ستاد اقشار است که به منظور نشان دادن دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات و پشتیبانی از این قرار گاه ها راه اندازی شده است.

,

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان گفت: این نمایشگاه از ۳۰ آبان ماه سال جاری تا ۵ آذر ماه به مدت یک هفته در محل مصلی بندرعباس دایر شده است.

,

حکمیان به برنامه های جانبی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه ها، برگزاری همایش سراسری حضور حماسی بسیجیان همراه با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت پخش مستقیم، شب شعر ویژه هفته بسیج توسط کانون بسیج هنرمندان کیش با حضور شعرای ملی به همراه تجلیل از شعرای بسیجی و برگزاری سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری از جمله این برنامه هاست.

,

وی اضافه کرد: از مجموع پایگاه مقاومت بسیج استان، قریب به ۱۲۰ پایگاه در دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان هرمزگان، از نمایشگاه حضور یافته اند که از این تعداد، ۶۰ پایگاه برادر و ۶۰ پایگاه خواهر در قالب ۶۲ قرارگاه محله است.

,

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان هرمزگان در پایان به زمان بازدید علاقمندان از این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مزبور در دو شیفت که صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر است‌.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه