اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

هر کس که نقشی برای حفظ انقلاب ایفا کند، بسیجی است

هر کس که نقشی برای حفظ انقلاب ایفا کند، بسیجی است
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها موفق بوده و توانسته کمک حال خوبی برای مردم باشد، گفت: هر کس که نقشی برای حفظ انقلاب ایفا کند، بسیجی خواهد بود، زیرا بسیجی متعلق به انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان صبح امروز به مناسبت هفته بسیج فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، برخی از مسئولین ادارات  و بسیجیان  در محل دفتر امام جمعه شهر آشخانه با حجت الاسلام و المسلین شریعتی نژاد دیدار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: طبق گفته حضرت آقا بسیج متعلق به انقلاب است و این یعنی بسیج باید انقلابی باشد انقلابی بماند و انقلابی کار کند.

,

وی تاکید کرد: هر کس که نقشی برای حفظ انقلاب ایفا کند بسیجی است، چون بسیجی متعلق به انقلاب است و هر کسی هم می‌خواهد نقش خودش را در رابطه با پیشرفت انقلاب و نظام ارزش‌های انقلابی و اسلامی ایفا بکند بسیجی است؛ بنابراین بسیج تعلق به هیچ جناحی ندارد و فقط متعلق به انقلاب و نظام است.

,

امام جمعه آشخانه تصریح کرد: امروز  اکثر مردم جامعه در مضیقه معیشتی هستند روایات ما برای جذب روزی فرمول های زیادی بیان کرده‌اند که فرمول های روایی ما در جامعه اجرا نمی‌شود اگر اجرا شود شرایط خوب خواهد شد.

,

وی به برشمردن مواردی که در روایات باعث افزایش روزی می شوند پرداخت و اظهار داشت: یکی از چیزهایی که روزی را زیاد می کند ادای امانت و امانت داری است، کلمه امانت می تواند در زوایای زندگی مان نقش داشته باشد هر کس در محدوده کاری خود یک مجموعه به صورت امانت زیر نظرش دارد مانند آموزش و پرورش که استعداد و قلب و فکر دانش آموزان به صورت امانت دست معلمان آموزش پرورش می باشد اینها همه امانت هستند

,

امام جمعه اشخانه گفت: مواسات رزق و روزی را زیاد می‌کند. همین مواسات و همدلی باعث شد که در دو ساله کرونا نسبت به بقیه جهان بتوانیم کرونا را بهتر مدیریت کنیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه