اخبار داغ

نماینده خرم‌آباد:

استخدام‌ها باید بر اساس عدالت و آزمون باشد

استخدام‌ها باید بر اساس عدالت و آزمون باشد
ویسکرمی گفت: استخدام‌های دانشگاه علوم پزشکی باید براساس عدالت و آزمون باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مهرداد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: در ایام کرونا برخی تلاش کردند تا کادر درمان را زیر سوال ببرند حتی در زمان واکسیناسیون هم اقداماتی علیه واکسن کرونا انجام دادند ولی کادر درمان در انجام وظیفه خود و ارائه خدمت به بیماران بسیار موفق بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: طی این سالها لرستان از داشتن داروخانه هلال احمر محروم بود ولی با تلاش های صورت گرفته، داروخانه پس از سالها تلاش در استان راه اندازی شد.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این مدت تلاش شد تا تجهیزات به دورترین شهرهای استان ارسال شود تا بیماران برای انجام کارهای درمانی مجبور به طی کردن مسافت طولانی نشوند.

,

وی تصریح کرد: دانشگاه نباید براساس رابطه بچرخد و باید براساس قانون اداره شود، همچنین در استخدام های دانشگاه نظارت می کنیم که صرفا براساس عدالت و آزمون باشد.

,

ویسکرمی گفت: هرگونه استخدام و مدیریت و ارتقا باید براساس قانون باشد تا بتوان نظارت داشت، متاسفانه برخی برای استان خیری ندارند ولی با پارتی بازی و فشار سعی می کنند تا افرادی را در جاهایی منصوب کنند که قطعا برخورد می شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر تخلفی از هر مدیری در هر رده ای باشد به دست نهادهای نظارتی می سپاریم تا برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه