اخبار داغ

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

قرارگاه های تحول محلات برای تحقق مردم سالاری دینی است

قرارگاه های تحول محلات برای تحقق مردم سالاری دینی است
آزادی با اشاره به اینکه قرار تحول محلات یک حرکت ابتکار از استان هرمزگان است، گفت: قرارگاه های تحول محلات برای تحقق مردم سالاری دینی است به طوری که از هر محله مردم برای رفع مشکلات خود به میدان می آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالرضا آزادی، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه قرار تحول محلات یک حرکت ابتکار از استان هرمزگان است، اظهار کرد: قرارگاه های تحول محلات برای تحقق مردم سالاری دینی است به طوری که از هر محله مردم برای رفع مشکلات خود به میدان می آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین افزود: در هر محله ای کارگروه هایی تخصصی توسط مردم تشکیل و خود مردم مسائل محله خود را شناسایی و اولویت بندی می کنند و ظرفیت ها را پای کار آورده و برای حل مشکلات تلاش می شود.

,

آزادی با تاکید بر اینکه قرارگاه تحول محلات خوشبختانه در هرمزگان گسترش یافته و توانسته الگویی برای کل کشور شود، تصریح کرد: امیدوایم کسانی که به میدان آمده اند و دست به دست یکدیگر داده اند و با تشکیل قرار گاه تحول محلات بتوانند روز به روز موفق تر باشند و بتوانند گام های موثری در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کمک به اشتغال مردم داشته باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: مردم محلات باید از این طرفیت بی بدیل ایجاد شده نهایت استفاده را کنند تا مسائل محله و در نهایت کشور حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه