اخبار داغ

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان:

مدارس نمونه بسیج از امروز به‌صورت نیمه‌حضوری بازگشایی شد+ تصاویر

مدارس نمونه بسیج از امروز به‌صورت نیمه‌حضوری بازگشایی شد+ تصاویر
مدیر موسسه علمی– آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس نمونه بسیج از امروز اول آذر گفت: طبق دستورالعمل جدید اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش، آمادگی این را داشتیم که تمام کلاس‌ها و مقاطع را به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مدارس موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام در سطح استان با نگاه تربیتی، فرهنگی، علمی و آموزشی در خدمت دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کادر آموزشی مدارس موسسه علمی– آموزشی رزمندگان اسلام نیز با نگاهی که مجموعه نسبت به مقوله آموزش، تربیت و فرهنگ دارد، انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: مدارس رزمندگان اسلام استان زنجان با همت مدیران، معلمان و کادر اجرایی آموزشگاه‌ها در برنامه‌های سال گذشته به عنوان موفق‌ترین موسسه در عرصه مدرسه‌داری در سطح کشور انتخاب شد.

,

, ,

رمرودی با اشاره به شیوه برگزاری کلاس‌ها در سال تحصیلی جاری گفت: با توجه به استقبال اولیا و زمینه‌ای که در سطح مدارس ایجاد شده، کلاس‌های مقطع ابتدایی از نیمه دوم مهرماه به‌صورت نیمه‌حضوری آغاز به کار کرده بود که استقبلال خیلی خوبی هم از طرف دانش‌آموزان و والدین شده بود.

,

مدیر موسسه علمی– آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان افزود: کلاس‌های مقطع دبیرستان از نیمه دوم آبان آغاز به کار کرد که استقبال مناسبی هم در این مقطع از طرف اولیا و دانش‌آموزان انجام شد و از امروز (دوشنبه اول آذر) نیز طبق دستورالعمل جدید اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش، آمادگی این را داشتیم که تمام کلاس‌ها و مقاطع را به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار کنیم.

,

, ,

وی در خصوص افزایش تعداد دانش‌آموزان مدارس نمونه بسیج در سال جاری اظهار کرد: به‌رغم کاهش تعداد دانش‌آموزان برخی مدارس، امسال با توجه به وجود زمینه لازم، افزیش ظرفیت را گرفتیم.

,

رمرودی با بیان اینکه استقبال زیادی در سال جاری برای ورود دانش‌آموزان به مدارس موسسه رزمندگان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: حدود 1000 نفر نیز به دلیل کمبود فضای آموزشی در پشت درب‌های مدارس موسسه به عنوان ذخیره، منتظر بودند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه