اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر البرز:

گروه‌های نمایشی در جشنواره فجر البرز با هم رقابت می‌کنند/ بروکراسی اداری مانع رسیدن بودجه جشنواره به مسئولان اجرایی شد

گروه‌های نمایشی در جشنواره فجر البرز با هم رقابت می‌کنند/ بروکراسی اداری مانع رسیدن بودجه جشنواره به مسئولان اجرایی شد
حسین شوندی گفت: گروه‌های برگزیده در سالن‌های تئاتر استان در حال تمرین هستند تا خودشان را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شوندی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: ۹ گروه نمایشی برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: گروه‌های برگزیده در سالن های تئاتر استان در حال تمرین هستند تا خودشان را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند.
,
این مسئول افزود: هنوز بودجه مصوب شده شورای شهر برای جشنواره تئاتر فجر به دست متولیان اجرایی آن نرسیده و در حال طی کردن بروکراسی اداری است.
,
شوندی تاکید کرد: هنرمندان نمایش البرز مانند گذشته با حداقل امکانات تمرین می کنند ولی عشق و علاقه شان به این هنر باعث درخشش آنها در استان و سایر جشنواره های ملی شده است.
,
وی به داوران جشنواره تئاتر فجر استانی اشاره کرد و افزود: هوشنگ هیاوند، چترا نادری و حامد هادوی داوران بخش انتخاب آثار و نصرالله قادری، نادر برهانی مرند، هوشنگ هیهاوند داوران بخش رقابتی این جشنواره معرفی شدند.
,
شوندی تصریح کرد: جشنواره تئاتر فجر مهم ترین رویداد فرهنگی استان است که گروه های نمایشی کنار هم جمع می شوند و ما ثابت کردیم که هر گروهی که از البرز به جشنواره های کشوری می رود همیشه دارای مقام است چرا که ظرفیت و تخصص هنرمندان نمایش در ایران کوچک بالاست.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متأسفانه گروه‌های نمایش استان جدی گرفته نمی شوند، امیدوار هستیم که مسئولین فرهنگی شهر از ما حمایت کنند تا ما بتوانیم این رویداد فرهنگی بزرگ را در شأن و اندازه هنرمندان تئاتر البرز برگزار کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه