اخبار داغ

رئیس سازمان پدافند غیر عامل مطرح کرد؛

دولت دوازدهم؛ آیینه عبرت پدافند غیرعامل/ برنامه جامع پدافند زیستی و مقابله با کرونا تقدیم دولت می‌شود

دولت دوازدهم؛ آیینه عبرت پدافند غیرعامل/ برنامه جامع پدافند زیستی و مقابله با کرونا تقدیم دولت می‌شود
رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه عبرت‌های پدافند غیرعامل را باید از دولت دوازدهم بگیریم، گفت: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیر عامل نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جلالی، با اشاره به برخی برنامه‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰، گفت: جابجایی در دولت، برنامه‌های ما را دچار یک وقفه کوتاه‌مدت کرد، ولی خوشبختانه دولت سیزدهم و آقای رئیسی نگاه ویژه‌ای به بحث پدافند غیرعامل دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت

, *دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت, *دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت,

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت، دولت قبل نسبت به پدافند غیرعامل، کارشکنی‌های زیادی داشت.

,

جلالی با اشاره به اینکه عبرت‌های پدافند غیرعامل را باید از دولت دوازدهم بگیریم، تصریح کرد: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیرعامل نداشت.

,

*دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد

, *دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد, *دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد,

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد، اضافه کرد: ما در دولت جدید، به راحتی برنامه‌ها را اجرا و به جلو خواهیم برد.

,

*توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات، از مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل

, *توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات، از مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل, *توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات، از مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل,

جلالی توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات را از برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل دانست و تصریح کرد: تلاش ما در این راستاست که یا تهدیدات را غیر ممکن و یا به حداقل برسانیم.

,

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برنامه جامع این سازمان در حوزه پدافند زیستی و مقابله با کرونا، اضافه کرد: این برنامه‌ها را خدمت دولت سیزدهم و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیم می‌کنیم.

,

جلالی اظهار داشت: در بحث ارتقای آمادگی عمومی کشور، نیز دستور عمل برای واحدهای مختلف گردآوری کردیم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه