اخبار داغ

رضایی: در بازی های بحرین به دنبال حفظ عنوان نایب قهرمانی تیم ملی هستیم

رضایی: در بازی های بحرین به دنبال حفظ عنوان نایب قهرمانی تیم ملی هستیم
سرمربی تیم پارادوومیدانی جوانان گفت: در بازی های پاراآسیایی بحرین هدفمان تکرار عنوان نایب قهرمانی تیم ملی در این مسابقات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن رضایی، سرمربی تیم پارادوومیدانی جوانان اظهار داشت:  بهترین ورزشکاران رده سنی جوانان و نوجوانان در تیم ملی حضور دارند. در حال حاضر ملی پوشان در مجموعه آفتاب انقلاب زیر نظر مربیان در حال تمرین هستند و از شرایط فنی آنها راضی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هدف ما حفظ مقام و جایگاه دوره قبلی تیم ملی در رقابت های پاراآسیایی است و تلاش می کنیم عنوان دومی امارات را در این دوره تکرار کنیم. در طول اردوها شاهد پیشرفت رکورد ملی پوشان بودیم. در فواصل اردوها، ورزشکاران ما در استان های خود تمریناتشان را پیگیری کردند تا از آمادگی که مد نظر ما بود دور نشوند.

,

رضایی افزود: ملی پوشان می توانند برای تیم ملی در بازی های پاراآسیایی هانگژو پشتوانه خوبی باشند و در تیم اعزامی به چین نیز حضور داشته و عملکرد موفقی را رقم بزنند.

,

سرمربی تیم ملی دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم.امیدارم که بتوانیم در بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین دست پر به کشور برگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه