اخبار داغ

برگزاری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی اصفهان

برگزاری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی اصفهان
مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور تیم ایران، منتخب اصفهان و هشت تیم خارجی به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید محمد طباطبایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: شهر اصفهان به عنوان پاتخت تمدن و فرهنگی ایران اسلامی نام گذاری شده است و ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و ورزشی زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: این رشته ورزشی را نه تنها به عنوان یک رشته ورزشی بلکه به عنوان یک هنر اصلی ایرانی و فرهنگ اصیل ایرانی می شناسیم.

,

وی افزود: در راستای اهداف و سیاست های اداره کل ورزش و  جوانان و  ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی  یکی از مباحثی که می توانیم در این زمینه داشته باشیم میزبانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی است

,

جلال زهرایی رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان در مورد وضعیت تیم منتخب اصفهان که در این مسابقات شرکت خواهد کرد گفت: تمرینات آماده سازی شروع شده و سعی دارم بهترین نفرات و آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنن.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور تیم ایران، منتخب اصفهان و هشت تیم خارجی به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه