اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

خیرین و جهادگران اهل سنت در بندرعباس تجلیل شدند

خیرین و جهادگران اهل سنت در بندرعباس تجلیل شدند
طی آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، از خیرین و جهادگران اهل سنت در استان و شهر بندرعباس تجلیل بعمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه آئین تجلیل از خیرین و جهادگران اهل سنت بندرعباس که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بسیج فقط یک نیروی انقلابی نیست بلکه یک تفکر، ایده و منطق عاشورایی است که به واسطه این تفکر، بن بستی برای خود قائل نبوده و برای خدمت به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد و همواره در جهاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس بسیج با دستور تاریخی حضرت امام(ره) می‌گذرد، بسیج همیشه در سخت ترین شرایط کشور نقشی طلایی و درخشان ایفا کرده است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: بسیج در طول دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده پرونده‌ای درخشان در تاریخ این مرز و بوم دارد که امروز همان روحیه جهادی و شهادت طلبانه در قالب‌های دیگر در امر دفاع از سرزمین و خدمت به مردم مانند کمک در سیل، زلزله، خشکسالی و آبرسانی، خدمات تخصصی پزشکی، حقوقی و سازندگی درحال بروز است.

,

انصاری راد گفت: روحیه بسیجی امروز تبدیل به الگویی برای همه آزادی خواهان شده است. روحیه آزادی خواهی در یمن، عراق، لبنان، سوریه برگرفته از مجموعه بسیج بوده و هدف همه آن‌ها دفاع از اسلام و نظام اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج می‌خواهد با پیوند رابطه حاکمیت و ملت تولید قدرت نرم کند، ادامه داد: بسیج تشکیلات مردمی است که در همه جا حضور دارد و بر مبنای سند راهبردی ۱۰ ساله مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب که تهیه کرده است برای تحقق ایران قوی تلاش می‌کند.

,

گفتنی است، در پایان این جلسه، از خیرین و جهادگران اهل سنت بندرعباس تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه