اخبار داغ

فرماندار تبریز مطرح کرد؛

رصدِ هفتگی نانوایی‌ها با دستور استاندار/ آرد یارانه‌ای در انتظار لواش‌پَزان تبریز

رصدِ هفتگی نانوایی‌ها با دستور استاندار/ آرد یارانه‌ای در انتظار لواش‌پَزان تبریز
مهدوی گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی دستور دادند که هر ۱۵ روز وضعیت نانوایی‌ها رصد شود و به همین دلیل کمیته پایش به صورت هفتگی وضعیت را رصد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بهروز مهدوی در گفت‌وگو با آناج در خصوص دستورِ استاندار برای نظارت هر دوهفته یکبار بر نانوایی‌های تبریز اظهار داشت: استاندار آذربایجان‌شرقی دستور دادند که هر ۱۵ روز وضعیت نانوایی‌ها رصد شود و به همین دلیل کمیته پایش متشکل از سازمان صمت، بهداشت، تعزیرات و اتحادیه به صورت هفتگی وضعیت را رصد می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسان سازمان صمت کم است، گفت: به طور مثال بهداشت تبریز برای هر ۲۷ نانوایی یک کارشناس دارد و ما از سازمان صمت هم خواسته‌ایم که تعداد کارشناسان خود را برای نظارت افزایش دهد.

,

فرماندار تبریز با بیان اینکه در این رصد هفتگی وضعیت خوب بوده است، عنوان کرد: بیشترین تلاش ما این است که پیرو تاکید استاندار لواش را کاملا یارانه‌ای کنیم و لواش آزادپز را حذف کنیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که عمده تخلف نانوایی‌ها چه بوده است، توضیح داد: ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی در تبریز داریم که قطعا بعضی تخلفات در برخی از آنها رخ می‌دهد اما تلاش داریم با تشویق نانوایان نمونه و اعمال مجازات برای نانوایان متخلف اعم از کسر سهمیه و لغو پروانه، نانوایی‌ها را مکلف به قانونمداری کنیم.

,

مهدوی در خصوص صف‌های طولانی نانوایی‌ها خاتطرنشان کرد: ذائقه ایرانی‌ها این است که صبح‌ها نان تازه بخرند و به دلیل اینکه سنگک پزها و نانوایی‌های بربری به صورت کوره و سنتی عمل می‌کنند صف‌های طولانی ایجاد می‌شود که برای حل این مشکل به دنبال نانوایی‌های دوار هستیم.

,

وی در پایان یادآور شد: مردم هرگونه شکایت از نانوایی‌ها را با شماره ۱۲۴ سازمان صمت که و وظیفه پاسخگویی و رسیدگی دارد، مطرح کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه