اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع):

اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج در شهر اصفهان/ در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم

اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج در شهر اصفهان/ در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: به طور کلی هزار عنوان برنامه در پایگاه ها و واحدهای ناحیه های امام صادق برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: ناحیه امام صادق مانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را به منظور هفته بسیج برنامه ریزی کرده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با بیان اینکه تجلیل از بسیجیان یکی از برنامه هاست، تصریح کرد: به مدت سه روز پاسداران ما در این ناحیه به اتفاق مسئولان در ۴۶۰ پایگاه که در این ناحیه داریم، حضور یافته و با فرمانده پایگاه ها دیدار  و هفته بسیج را به وی و بسیجیان پایگاه ها تبریک خواهند گفت.
وی با اشاره به شعار این هفته بسیج که «بسیج پاره تن مردم است»، گفت: برگزاری جشنواره سرود با عنوان سرودچکامه مقاومت با شرکت ۷۰ گروه سرود یکی دیگر از برنامه های این ناحیه است.

,
,

*برگزاری 56 یادواره شهید ابروی محله

, *برگزاری 56 یادواره شهید ابروی محله, *برگزاری 56 یادواره شهید ابروی محله,

نصر اصفهانی در مورد دیگر برنامه هایی که این ناحیه برای هفته بسیج برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: ۵۶ یادواره شهید ابروی محله، ۸۰ عنوان مسابقات ورزشی در محلات و در ۲۵۰ محله داریم که هر محله یک برنامه شاخص برگزار خواهد کرد.

,

وی افزود: رزمایش سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات یکی دیگر از برنامه هاست که این برنامه به اعتلای خانواده و پیشگیری از آسیب ها در خانواده کمک می کند.

,

*در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم 

, *در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم , *در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با بیان اینکه ۶۰ قرارگاه محله موفق مورد تجلیل قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داشته و همایش اقتدار بسیج در پنجم اذر برگزاز خواهد شد.

,

وی در مورد دیگر برنامه های این ناحیه در هفته بسیج بیان کرد: ۵۰ جشن و نمایشگاه فرهنگی، اعزام گروه ها ی جهادی، برپایی ۵۰ میز خدمت و ۱۲ ایستگاه اوا و نما از دیگر برنامه هاست.

,

محمد نصر اصفهانی گفت: برگزاری گشت های رضویون در روز پنجشنبه ۴ آذر، برگزاری مسابقات علمی فرهنگی در ۸۰ محله، برپایی ۱۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارگاه اشتعال زایی که بویژه در اطراف اصفهان برگزار خواهد شد، از جمله برنامه های دیگر است.

,

*هزار عنوان برنامه در هفته بسیج برنامه ریزی شده است

, *هزار عنوان برنامه در هفته بسیج برنامه ریزی شده است, *هزار عنوان برنامه در هفته بسیج برنامه ریزی شده است,

نصراصفهانی گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم که حدود ۱۰ منزل در این هفته در شهرستان اصفهان ساخت و بازسازی ان در حال انجام است.

,

وی در ادامه بیان کرد: افتتاح صندوق های قرض الحسنه در سطح ناحیه امام صادق یکی دیگر از برنامه های ناحیه امام صادق در هفته بسیج است

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با اشاره به برنامه های دیگری که این ناحیه برای هفته بسیج برنامه ریزی کرده است، گفت: به طور کلی هزار عنوان برنامه در پایگاه ها و واحدهای ناحیه های امام صادق برگزار می شود.

,

محمد نصر اصفهانی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم تشکیل واکسیناسیون توسط بسیج بود که دو مرکز در ناحیه امام صادق ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه