اخبار داغ

رویکرد بایدن کار دست غرب داد؛

تورم، خطری که کنگره آمریکا را تهدید می‌کند/ شکایت آمریکایی‌ها از بحرانِ بزرگِ مواد غذایی و بنزین

تورم، خطری که کنگره آمریکا را تهدید می‌کند/ شکایت آمریکایی‌ها از بحرانِ بزرگِ مواد غذایی و بنزین
همانطور که آمریکا افزایش قیمت در پمپ بنزین و فروشگاه‌های خواربار را تجربه می‌کند، دموکرات‌ها نگران هستند که تورم، دستور کار قانون‌گذاری آن‌ها و اکثریتِ آن‌ها در کنگره را به خطر بیاندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در تابستان جاری بود که به نظر رسید جو بایدن در زمانی که باید به نگرانی‌ها در مورد افزایش تورم توجه شود، رویکرد «آرامش خودت را حفظ کن و ادامه بده» را اتخاذ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رئیس‌جمهور آمریکا در ماه ژوئیه گفت: همانطور که اقتصاد ما به سمت بحران پیش می‌رود، شاهد افزایش قیمت ها نیز بوده ایم. متخصصان ما معتقدند و داده‌ها نشان می‌دهند که اغلب افزایش قیمت‌ها پیش‌بینی‌شده و انتظار می‌رود موقتی باشد.
,
 
,
اما در حال حاضر، با بالاترین میزان تورم در 30 سال گذشته، سخن بایدن به میزان قابل توجهی خوش بینانه نیست.
,
 
,
گاردین نوشت، بایدن اوایل این ماه در بالتیمور گفت: همه چیز از یک گالن بنزین گرفته تا یک قرص نان قیمتی بیشتر از این دارد. هنوز با چالش هایی روبرو هستیم و باید رو در رو با آن ها مقابله کنیم.
, گاردین,
 
,
آمریکایی‌ها در حال حاضر متوجه قیمت‌های بالا هستند و به نظر می‌رسد نگرانی‌های آن‌ها تاثیر منفی بر میزان تایید بایدن که در ماه‌های اخیر در حال کاهش است داشته باشد. همانطور که آمریکا تغییر قیمت در پمپ بنزین و فروشگاه‌های خواربار را تجربه می‌کند، دموکرات‌ها نگران هستند که تورم می‌تواند دستور کار قانون گذاری آن‌ها و اکثریتِ آن‌ها در کنگره را به عنوان انتخابات میان دوره ای حیاتی سال آینده به خطر بیاندازد.
,
 
,
رئیس‌جمهور و دموکرات‌های حامی او پیشتر به دنبال کم اهمیت نشان دادن افزایش تورم بودند، این مساله تبدیل به یک معضل غیرقابل‌اجتناب شده‌است. چراکه قیمت‌ها همچنان بالا می‌روند.
,
 
,
اداره کار گزارش داده که در طول ۱۲ ماه گذشته، قیمت‌ها به میزان ۶.۲ درصد (بیشترین میزان افزایش از سال ۱۹۹۰ تاکنون) افزایش‌یافته است. قیمت بنزین در طول سال گذشته ۴۹.۶ درصد و قیمت مواد غذایی ۵.۳ درصد افزایش‌داشته است.
,
 
,
با افزایش قیمت ها بیشتر افراد شاغل اذعان دارند که قبوض آنها سنگین تر شده است. بر اساس نظرسنجی انجام شده در ماه جاری، ۵۴ درصد از آمریکایی‌ها هم اکنون می‌گویند که هزینه مواد غذایی و بنزین یک "بحران بزرگ" است که نشان‌دهنده افزایش ۱۷ درجه ای از ماه سپتامبر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه