اخبار داغ

امروز در صحن شورای شهر مطرح شد؛

هاشمی تشکری: با ادعای اداره ارزان تهران به نگهداشت شهر آسیب زدند/نیاز فوری واگن‌های مترو به اورهال

هاشمی تشکری: با ادعای اداره ارزان تهران به نگهداشت شهر آسیب زدند/نیاز فوری واگن‌های مترو به اورهال
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری با ادعای اداره ارزان تهران به نگهداشت شهر آسیب زد، گفت:انبارهای مملو از قطعات یدکی مترو یکطرفه مصرف شد و اگر الان به فوریت جهت تامین این قطعات اقدام نشود، شرایط بدی را شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در مورد وضعیت ترافیک و آلودگی هوا اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته در مدیریت شهری با ادعای اینکه می‌خواهیم تهران را ارزان اداره کنیم، نگهداشت شهر آسیب دیده است و این نتیجه تفکرات غلط است که سبب شد شبکه اتوبوسرانی هم بخش زیاد آن ساقط و به جای تعمیر اتوبوس‌ها آنها را راهی قبرستان ماشین‌ها کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: انبارهای مملو از قطعات یدکی مترو یکطرفه مصرف شد و اگر الان به فوریت جهت تامین این قطعات اقدام نشود، شرایط بدی را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اگر به فوریت در این زمینه عمل نکنیم با کمبودهای جدی مواجه خواهیم بود، در حالی که نیاز به تجهیزات و قطعات داریم.
,
 
,
تشکری هاشمی تصریح کرد: آلودگی هوای تهران بارها بررسی کارشناسی شده، آلاینده‌های غالب ذرات معلق زیر 2.5 میکرون با منشا صنعتی هستند. کارگروه‌های مقابله با آلودگی هوا بارها تشکیل شده و بیشتر مواقع طرح‌هایی مطرح می‌شود که هرگز به عمل درنمی‌آیند.
,
 
,
وی با اشاره به لزوم معاینه فنی موتورسیکلت‌های کاربراتوری گفت: تعطیلی کارخانه‌های شن و ماسه و آسفالت و کاهش حرکت کامیون‌ها طی شب‌ها در تهران هر چند در کاهش آلودگی مؤثر است، ولی تنها راهکار نیست.
,
 
,
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد آلودگی از منابع متحرک تهران عامل آلودگی هوا هستند گفت: باید به موضوعات زیربنایی توجه کرد. کمتر از 5 درصد خودروهای فرسوده از رده خارج شده‌اند و باید هر چه بیشتر و بهتر موتورسیلکت‌های کاربراتوری هم به برقی تبدیل شوند.
,
 
,
تشکری هاشمی در ادامه درباره طرح ترافیک گفت: متأسفانه به جای اعمال قانون فقط به عوارض شهرداری پرداخته‌اند و جرایم راهنمایی و رانندگی حذف شده است در حالی که باید اعمال قانون برای کسانی که برای ورود به طرح ترافیک بدون مجوز می‌شوند را ثبت کرد.
,
 
,
وی درباره انتصاب مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: برای مدیر جدید آرزوی موفقیت و از مدیر سابق تشکر می‌کنم، ولی باید توجه داشت با جابجایی افراد مشکل زیرساختی حل نخواهد شد، انبار خالی و بودجه  محدود با تغییر مدیریت دردی را دوا نمی‌کند.
,
 
,
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: منابع موجود شرکت بهره‌برداری مترو جوابگو نیست و باید سریعا قطعات جدید برای تعمیر واگن‌ها خریداری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه