اخبار داغ

رئیس حوزه هنری استان البرز:

هنر موثرترین زبان در پیشگیری، مقابله و درمان معضلات جامعه است/ فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع آسیب های اجتماعی در البرز

هنر موثرترین زبان در پیشگیری، مقابله و درمان معضلات جامعه است/ فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع آسیب های اجتماعی در البرز
محمد مهرابی گفت: فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع «قبل از اینکه دیر بشه...!» با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری آن با بهره گیری از زبان هنر در البرز منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: فراخوان ارسال آثار تجسمی «قبل از اینکه دیر بشه...!» با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری آن با بهره گیری از زبان هنر در البرز منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد مهرابی ادامه داد: این رویداد در سه قالب پوستر، کارتون و کاریکاتور برگزار می شود و محورهای فراخوان تصویرسازی شامل اعتیاد یا احتیاط عقلانی، خودکشی یا وقتی برای تأمل، طلاق یا تداوم و اصلاح، نزاع دسته جمعی یا آرامش اجتماعی، فقر و بیکاری یا اشتغال پایدار، مهاجرت و ترک میهن یا شایسته سالاری و ماندن در وطن، انحراف جنسی نوجوانان یا آگاهی بخشی و تربیت صالحانه، کودک و همسر آزاری یا مهرورزی و عاطفهمندی، خیانت به همسر و خانواده یا امانتداری از اهل خانه است.
,
 
,
وی افزود: به سه نفر برگزیده علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب ۴، ۳ و ۲ میلیون ریال و به برگزیده بخش کاریکاتور مبلغ ۳ میلیون ریال اهدا می شود.
,
 
,
این مسئول فرهنگی به شرایط حضور در فراخوان اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت برای تمام علاقه مندان آزاد و بهره گیری از تکنیک در آفرینش و خلق آثار به عهده شرکت کننده است.
,
 
,
مهرابی گفت: هر هنرمند می تواند حداکثر در دو رشته و در هر رشته ۵ اثر ارسال کند، ارسال آثار قبل تر فرستاده شده، راه یافته و پذیرفته شده در دیگر رویدادهای مرتبط بلامانع است همچنین آثار ارسالی در سه رشته می توانند، اجرای دستی و یا با تکنیک های دیجیتال کار شده باشند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.
,
 
,
وی ادامه داد: ارسال تصویر آثار باید در قطع ۵۰×۷۰ با رزولیشن dpi ۱۵۰ با حجم حداقلی ۲ مگابایت انجام پذیرد و در صفحه ویژه رویداد به آدرس: Nakook.ir بارگذاری شود.
,
 
,
رئیس حوزه هنری البرز گفت: شرکت کننده با ارسال اثر می‌پذیرد که دبیرخانه جشنواره، حق استفاده تبلیغاتی، نمایشگاهی و انتشار آثار در کتاب جشنواره، فضای مجازی و مطبوعات را با ذکر نام هنرمند دارد، آثار منتخب راه یافته به بخش نمایشگاهی، در کتاب الکترونیکی جشنواره منتشر و گواهی معتبر اعطا خواهد شد.
,
 
,
مهرابی انتشار فراخوان و برگزاری نشست خبری را ۱۷ آبان ۱۴۰۰، پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، اختتامیه، معرفی برگزیدگان و شروع نمایشگاه آثار راه یافته را اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ عنوان کرد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این جشنواره با دبیری علیرضا کریمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به آدرس پستی: البرز، کرج، چهارراه نبوّت، به سمت خیایان شهید مطهری، کوچه میلاد، شماره ۸۲، ساختمان حوزه هنری استان البرز و صفحه اینستاگرامی Nakook.ir مراجعه کنند.
, مراجعه کنند.,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه