اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد :

مطالبه مردم یزد از بانکهای خصوصی "باید" محقق شود/ضرورت صرف منابع یزد در داخل استان

مطالبه مردم یزد از بانکهای خصوصی "باید" محقق شود/ضرورت صرف منابع یزد در داخل استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مطالبه مردم و مدیران ارشد استان از بانکهای خصوصی یزد باید تا پایان سال ۱۴۰۰محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ،با بیان اینکه امار اعلامی از سوی وزارت اقتصادی مبنی برصرف تنها ۳۲درصد تسهیلات از سوی بانکهای خصوصی در داخل استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تذکرات لازم داده شده است اظهار داشت: منابع بانکهای خصوصی استان باید در داخل استان مصرف شود اما برای پرداخت تسهیلات لازم است مشتری نیز در بانکها وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: در همین راستا باهماهنگی های انجام شده  توانستیم مبلغ پرداخت تسهیلات برخی از بانکهای خصوصی را در داخل استان به عدد قابل قبولی برسانیم که امید داریم حتی تا پایان سال این اعداد نیز رشد داشته باشد.
,
 
,
عظیمی با اشاره به اینکه برخی دیگر از بانکهای خصوصی استان در زمینه مصوبات سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان یزد همکاری بسیاری خوبی داشته اند که باعث صرف منابع این بانکها در داخل استان خواهد شد تصریح کرد: صرف منابع بانکها در داخل استان مطالبه تمام مردم و مدیران ارشد استان است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که منابع یک استان در جایی خارج از استان صرف شود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در پایان گفت: مردم مطمئن باشند مطالبه انها در این زمینه به طور قطع تا پایان سال محقق و به عدد قابل قبولی خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه