اخبار داغ

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

ورود بسیج به حوزه شرکت‌ها دانش بنیان/ اجرا سند ده ساله گام دوم انقلاب در زنجان

ورود بسیج به حوزه شرکت‌ها دانش بنیان/ اجرا سند ده ساله گام دوم انقلاب در زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تظیم سند ده ساله برنامه‌های بسیج در گام دوم انقلاب گفت: برش استانی این سند به سپاه استان زنجان ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از زمانی که متولد شده است در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین به قبل از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برمی‌گردد، ابراز کرد: در 5 آذر 58 بسیج مستضعفین تشکیل شد و این مشخص می‌کند که فرمان امام برای تشکیل بسیج تنها برای زمان جنگ نبوده است چرا که در آن زمان خبری از جنگ نبوده.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فکر امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فکری که برای بسیج داشتند حضور در تمامی عرصه‌ها بوده است.

,

وی با بیان اینکه در ادامه راه مقام معظم رهبری برای بسیج، جهاد کبیر را مطرح کردند که در تمامی حوزه‌ها بسیج می‌تواند کمک کار باشد، تصریح کرد: ما چون درخشش بسیج را در دفاع مقدس دیده‌ایم بسیج را به عنوان یک چهره رزمی، دفاعی و امنیتی می‌بینیم.

,

طهماسبی با بیان اینکه بسیج در هر حوزه ای دارد شده حضور خوب و موثری داشته است، افزود: ما در سند راهبردی و اعتلای بسیج که به تایید مقام معظم رهبری هم رسیده است برای بسیج در تمامی حوزه ها برنامه‌ ده ساله پیش‌بینی شده است.

,

وی بیان کرد: در این سند برای آن هدفی که بسیج می‌خواهد طی کند برگزفته از منابع بالا دستی از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌های سپاه در حوزه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای تمامی حوزه‌ها برنامه دارد.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: یکی  از کار‌های بسیار خوب بسیج می‌تواند در حوزه تربیت و علمی باشد.

,

وی با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند: ما باید قوی شویم، ادامه داد: ما زمانی می‌توانیم قوی شویم که در حوزه علمی خوب کار کنیم.

,

طهماسبی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اولین موضوعی که مطرح کرده اند موضوع علم است، ابراز کرد: در حوزه علم بسیج کار های خوبی را انجام داده است.

,

وی با بیلان اینکه از جمله کار هایی که بسیج در حال پیگیری است ورود به حوزه شرکت‌های دانش بنیان است، تصریح کرد: بسیج در تجاری سازی  ورود پیدا کرده است و برای فعالیت‌های علمی کسر خدمت هم در نظر گرفته است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از کار های بسج در حوزه تربیتی است که به سبک زندگی اسلامی برمی‌گردد، عنوان کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی فرموده اند که نکات بیشتری در این حوزه نیاز است که گفته شود.

,

وی با بیان اینکه رهبری در بیانات مختلف و سخنرانی های مختلف به حوزه سبک زندگی اشاره کرده اند، ادامه داد: بسیج در حوزه‌های مختلف مانند حوزه خانواده، افزایش جمعیت، و سبک زندگی اسلامی و علوی برنامه‌های خوبی دارند.

,

طهماسبی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی را رصد می‌کنیم، تصریح کرد: کمک کار دولت و نهاد‌های مختلف در این حوزه هستیم.

,

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد فعالیت دارد، عنوان کرد: ما معتقدیم که در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به طرف پیشگیری برویم تا بتوانیم در این حوزه عملکرد موفقی داشته باشیم.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانشمندان علمی ما همان افراد دعای کمیل خوان هستند، افزود: دشمن در صدد این است تا بگوید افراد با تقوا در حوزه علم کاری نمی‌توانند بکنند در حالی که افتخار ایران و جهان و سازمان تشیع مجید شهریاری است که هم تقوا را داشت و در کنار آن بهترین کار‌های علمی را هم انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه