اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان:

احیا و لایه روبی ۷ قنات در شهداد به منظور تأمین آب/ فعالیت چهار گروه جهادی جهت انجام پروژه های این بخش

احیا و لایه روبی ۷ قنات در شهداد به منظور تأمین آب/ فعالیت چهار گروه جهادی جهت انجام پروژه های این بخش
جواد جلالی گفت: به مناسبت هفته بسیج پروژه های محرومیت زدایی، سازندگی و اشتغالزایی بخش شهداد شامل احیا و لایه روبی ۷ قنات، احداث۵۰ سرویس بهداشتی و حمام، راه اندازی کارگاه اشتغال، تکمیل و مرمت قبور شهدای گمنام با حضور مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی، سازندگی و اشتغال زایی است، گفت: در این راستا با مشارکت بانک رفاه کارگران کشور و با ظرفیت گروه های جهادی بومی، پروژه های مختلفی را در بخش شهداد آغاز کرده ایم که در هفته بسیج و در تاریخ چهارم آذر ماه این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: این پروژه ها شامل احداث 50 سرویس بهداشتی و حمام در بخش شهداد و به ویژه روستا تکاب است که در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت؛ احیا و لایه روبی 7 قنات در بخش شهداد انجام شده که خروجی آب این قنات ها پس از احیا و لایه روبی قابل توجه است و در کنار این قنات ها، دو استخر ذخیره آب به منظور استفاده بهینه از آب قنوات در راستای مسائل کشاورزی و آب شرب، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ساخت و راه اندازی کارگاه اشتغال در شهر شهداد، مرمت و تکمیل قبور شهدای گمنام این شهر از دیگر اقدامات انجام شده است در هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیر عامل باک رفاه کارگران و سایر مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش ریالی خدماتی که برای پروژه های شهداد هزینه شده است نزدیک به دو میلیارد است، عنوان کرد: برای انجام پروژه ها در بخش شهداد، چهار گروه جهادی فعالیت داشته اند که سه گروه جهادی از منطقه شهداد و یک گروه جهادی از کرمان بوده اند.

جلالی خاطر نشان کرد: برای افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی سازمان بسیج سازندگی استان، شهداد را به عنوان پایلوت در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه