اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هشدار؛ عرصه فرهنگی خاکریز دشمن در جنگ نرم است/ ولایتمداری؛ مهمترین عامل موفقیت بسیج

هشدار؛ عرصه فرهنگی خاکریز دشمن در جنگ نرم است/ ولایتمداری؛ مهمترین عامل موفقیت بسیج
محمدارسلان دهقان با اشاره اینکه عرصه فرهنگی خاکریز دشمن در جنگ نرم است، گفت: بسیجیان باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی نقشه های دشمن را در این عرصه نابود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: روحیه بسیجی یک روحیه تحول‌گرا است و تفکر بسیجی تمدن ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد ارسلان دهقان ادامه داد: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب سنگین‌تر شده است، زیرا باید فرهنگ بسیجی و گفتمان بسیج در عرصه‌های مختلف تقویت شود.
,
 
,
وی افزود: اگر نیروی بسیجی دائماً وظایف خود را مرور نکند، گفتمان و تفکر بسیجی دچار آفت جدی شده و در معرض خطر قرار می گیرد.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه هدف از بازخوانی شاخصه‌ها، شناسایی آسیب‌ها و تقویت نقاط ضعف‌ است، تصریح کرد: تفکر بسیج بر مبنای توحید است و نگرش نیروهای بسیجی باید توجه به همه مسائل پیرامونی و خدمت به مردم باشد.
,
 
,
دهقان گفت: بسیجی با نگاه به افق‌های بلند و آینده‌نگری، مسائل مهم را در موضوعات مختلف رصد می‌کند و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده و با اراده محکم ناممکن ها را ممکن می کند.
,
 
,
وی ادامه داد: محرومیت زدایی یکی از درخشان ترین اقدامات بسیج است و هر جا محرومیتی در روستا و شهر بود نیروهای بسیجی با حضور به موقع به آبادانی آن بخش پرداختند.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: استکبار ستیزی، حضور به‌موقع در عرصه‌های موردنیاز مردم به‌ویژه مناطق محروم، عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی، مسئولیت پذیری آگاهانه و ...مهمترین ویژگی های بسیجیان بوده است.
,
 
,
دهقان عرصه فرهنگی را خاکریز دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: بسیجیان باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی نقشه های دشمن را در این عرصه نابود کنند، این جنگ بسیار هوشمندانه توسط استکبار طراحی شده است و باید هوشمندانه با آن مقابله کرد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ولایتمداری مهمترین علت موفقیت بسیج در طی سال‌های بعد از انقلاب بوده است بنابراین هجمه‌های دشمنان اثری ندارد و بسیجیان به مقصد خود خواهند رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه