اخبار داغ

در آخرین روز معاملات بورس؛

اُفت بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل/ بورس ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد

اُفت بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل/ بورس ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد
امروز در آخرین روز معاملات این هفته در بورس و فرابورس، شاخص کل با اُفت ۱۰ هزار و ۴۴۷ واحدی، نسبت به آخرین روز کاری در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس تهران، امروز سوم آذرماه و در آخرین روز کاری هفته در تقابل خریداران و فروشندگان با افت بیش از ۱۰ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۴ هزار واحدی قرار گرفت.

امروز گروه خودرویی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۲۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. شیمیایی، اداره بازار‌های مالی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص هم وزن نیز با افت یک هزار و ۵۷۱ واحدی بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۴۶۹ واحد قرار گرفت.

حجم معاملات امروز در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان رسید.

سهام شرکت‌های شپنا، شفن و قنیشا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سنیر، ختور و خلنت بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۸۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۹۶۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۹۱۳ هزار و ۳۳ میلیون سهم به ارزش ۸۰۲ میلیارد تومان رسید.

سهام شرکت‌های شگویا، شگام و ذوب بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حآفرین، ثالوند و آ س پ بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
, حجم معاملات امروز در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان رسید.,
,
,
,
, شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۸۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۹۶۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۹۱۳ هزار و ۳۳ میلیون سهم به ارزش ۸۰۲ میلیارد تومان رسید.,
,
,
,

ناهید نظری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه