اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

بسیج در همه عرصه های عقب افتادگی کشور ورود کرده است

بسیج در همه عرصه های عقب افتادگی کشور ورود کرده است
نیک یاد گفت: امروز افتخار می‌کنیم که کشور در هر زمینه ای که دچار عقب ماندگی باشد وارد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان زبرخان با حضور علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور و مسئولین شهرستان زبرخان و بسیجیان در سالن ورزشی شهید اکرامی شهر قدمگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج، بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا و دلاوری های رزمندگان بسیجی، این نهاد مقدس به درخت تنومندی تبدیل شده و برکات آن منطقه را فراگرفته است.
,
نیک یاد با بیان اینکه همزمان با این اجتماع در ۹ نقطه دیگر در سطح بخش های شهرستان‌های نیشابور و زبرخان تجمعاتی مشابه داریم، گفت: ان شالله تجمع اصلی ما در ۵ آذر با حضور ده هزار بسیجی در خیابان امام در راستای بیعت با ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری خواهد بود.
,
 
,
وی ۱۰ ویژگی شاخص بسیج را عنوان کرد و افزود: اولین ویژگی شاخص بسیج اخلاص هست، یک بسیجی کارش، صرفا برای رضای خداست و خدامحوری اساس کار بسیج است و شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی ما بسیجیان می باشد، شهیدی که خداوند او را در اوج عزت قرار داد در حالی که ایشان در اوج فروتنی بود.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ادامه داد: ویژگی دوم بسیج، ولایت مداری است، بسیج از خودش هر تحلیل و تفسیری داشته باشد تابع ولی فقیه است و اگر رهبر عزیز ما امر به واکسیناسیون می‌کند نباید از خودمان تفسیر دیگری داشته باشیم و باید مطیع امر ایشان باشیم و هر انسانی که به هر دلیلی واکسیناسیون را انجام نداده اند باید آنها را اقناع کنیم و تشویق کنیم‌.
,
 
,
وی افزود: بنده خودم از طرفداران طب اسلامی هستم، اما زمانی که مقام معظم رهبری در جلو دوربین خودشان واکسن می زنند ما نباید واکسیناسیون را پشت گوش بندازیم و انجام ندهیم چون با این کار، آب به آسیاب دشمن می‌ ریزیم.
,
 
,
نیک یاد تصریح کرد: ویژگی سوم بصیرت است یک بسیجی باید بصیرت داشته باشد وگرنه راه را گم می‌کنند، فتنه های امروزه دلیل بر بی بصیرتی است، اگر در موضوع آذربایجان دقت نکنیم و بصیرت لازم را نداشته باشیم در دام فتنه می افتیم، پشت صحنه نقشه های دشمنان را ببینیم، جنگ آذربایجان جنگ شیعه با شیعه بود و رژیم اسرائیل در آن نقش دارد و در این میدان ها باید بصیرت داشته باشیم و اگر هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت ایشان نبود الان درگیر جنگ شیعه با شیعه بودیم.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اضافه کرد: ویژگی بعدی، معنویت و اخلاق است و قدرت اصلی بسیج معنویت و دین است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: شیعه انگلیسی برای این ساخته شده است که بسیجیان ما از صف مبارزه با استکبار فاصله بگیرند.
,
 
,
نیک یاد تاکید کرد: ویژگی بعدی بسیج، دشمن شناسی است، اگر ما دشمن خود را نشناسیم و نقشه دشمن را به موقع تشخیص ندهیم زیر پای دشمن از خواب بیدار می‌شویم و آن موقع دیر است لذا یک بسیجی باید همیشه دشمن خود را بشناسد و دشمن امروز ما آمریکا و اسرائیل و کشورهای استعمارگر می باشد و امروز در سایه اتحاد و وحدت می توانیم اهداف عالیه نظام را پیش ببریم‌.
,
 
,
این مقام مسئول بیان داشت: ویژگی بعدی موقعیت شناسی بسیج است، بسیج باید موقعیت ها را به خوبی بشناسد و در لحظه وارد عمل شود و هنگامی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور شد بسیجیان ما با ابلاغ مقام معظم رهبری به میدان آمدند و صحنه های جذابی را رقم زدند.
,
 
,
وی گفت: ویژگی بعدی بسیج، حضور در همه عرصه ها و میدان هاست و امروز افتخار می‌کنیم که کشور در هر زمینه ای که دچار عقب ماندگی باشد وارد می شود.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: ویژگی بعدی عمل با اعضا و جوارح است، زمانی که در بحران کرونا کمبود خون وجود داشت بسیجیان ما دست خود را بالا زدند و خون خود را به این بیماران اهدا کردند.
,
 
,
وی ویژگی نهم را جهاد در همه عرصه ها دانست و اوامه داد: ویژگی‌دهم، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، امروز دنیا درگیر استکبار و مستکبر است و ما بسیجیان در مقابل اینها خواهیم ایستاد.
,
 
,
نیک یاد با اشاره با مقاومت یمن گفت: امروز یمن نماد مقابله در برابر استکبار است. امروزه در جهان اسلام، از بسیج ایران الگو می گیرند و ما نباید در مقابل بسیجیان دنیا شرمنده شویم چرا که آنها با نداشتن امکانات مقاومت می کند و ما باید برای آنها الگو باشیم و همیشه در صحنه ها و بحران ها حاضر باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: قطعا ما با دشمن هیچ مذاکره ای نداریم و با جد در مقابل آنها خواهیم ایستاد.
,
 
,
نیک یاد با اشاره به مقام معظم رهبری که ایشان می‌فرمایند بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست گفت: امروزه افتخار می‌کنیم که در بسیج از همه اقشار و جناح ها نیرو داریم.
,
در پایان این برنامه از خانواده شهید مدافع سلامت، شهید محمدآبادی تجلیل شد.
,
انتهای پیام/۴۰۰۵
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه