اخبار داغ

معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج:

هدف بسیج مواجهه هوشمندانه با مغالطه ها و شایعات در فضای مجازی است/ تربیت کنش گران فعال در گرو ایجاد جبهه مردمی انقلاب در کشور

هدف بسیج مواجهه هوشمندانه با مغالطه ها و شایعات در فضای مجازی است/ تربیت کنش گران فعال در گرو ایجاد جبهه مردمی انقلاب در کشور
احمد کارخانه گفت: بزرگترین هدف پیشران های انقلاب اسلامی در تمام عرصه های پیشرفت و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی تولید قدرت نرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج در نشست بر خط بسیج و نهضت سواد رسانه ای به مناسبت هفته بسیج، گفت: در دنیای امروز و چشم انداز آینده آن، نقش روز افزون ساحت مجازی را در زندگی انسان ها مشاهده می کنیم، به نوعی زندگی انسان ها به ساحت مجازی گره خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
احمد کارخانه افزود: اگر روزگاری اینترنت و سایر مصادیق فضای مجازی محدود به افراد خاصی می شد امروز با حضور اینترنت در تلفن های همراه به یکی از ابعاد انکار ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده است، ساحت فضای مجازی امنیت، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را در بر گرفته و سایبری کرده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: مفهوم امنیت با فضای مجازی و تهدیدات آن متحول شده است، در حقیقت سیاست گذاری های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بدون توجه به فضای مجازی ممکن نیست، بزرگترین هدف پیشران های انقلاب اسلامی در تمام عرصه های پیشرفت و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی تولید قدرت نرم است.
,
 
,
کارخانه تصریح کرد: باید نگاهی واقع بینانه به رسانه ها داشت و با مشاهده فرصت ها و تهدیدهای واقعی آن، برنامه ریزی کرد تا یک مخاطب فعال باشیم، کار با رسانه رها و ممنوع نخواهد بود بلکه محدود و مشروط است در نتیجه این نگاه واقع بینانه واکسینه کردن افراد در برابر رسانه را به دنبال دارد.
,
 
,
وی گفت: افراد واقع بین در برابر رسانه به دنبال توانمندسازی خود هستند تا با آموزش سواد رسانه ای توانمندی خود را تقویت کنند، توانمندسازی جز محورهای اساسی نهضت سواد رسانه ای است، ماموریت اصلی سازمان فضای مجازی بسیج ایجاد جبهه مردمی انقلاب اسلامی و تربیت انسان کنش گر خواهد بود.
,
 
,
کارخانه با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است در نتیجه باید در برابر آن خود را آماده کرد، اظهار داشت: تربیت افسر، مدرس سواد رسانه ای، شبکه سازی، ورود هوشمندانه به فضای مجازی از مهم ترین ماموریت های بسیج خواهد بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: هدف بسیج مواجهه هوشمندانه با مغالطه ها، القائات، شبهات و شایعات است، تولید محتوای مناسب ماموریت دیگر بسیج است تا به درستی وارد عمل شویم، ایجاد جبهه مردمی انقلاب می تواند تربیت کنش گران فعال را به دنبال داشته باشد. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه