اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

شیری: در حق پرسپولیس ظلم شده/ آل‌کثیر: پاقدم هواداران خیر بود/ حسینی: وزیر به دادِ سرخابی‌ها برسد

شیری: در حق پرسپولیس ظلم شده/ آل‌کثیر: پاقدم هواداران خیر بود/ حسینی: وزیر به دادِ سرخابی‌ها برسد
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل رقیب‌شان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی آل کثیر در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خداراشکر پا قدم هواداران خیر بود و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده این نتیجه را تکرار کنیم. بازی در مقابل هواداران لذت خاص خودش را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او اضافه داشت: قطعا به شرایط خوبمان برمی‌گردیم و تا امروز اتفاق خاصی نیفتاده و در آینده هم پیروز می‌شویم.
,
مهاجم پرسپولیس درباره صحنه‌ای که توپ از خط دروازه صنعت نفت رد شد، عنوان داشت: آن صحنه را ندیدم و خود کارشناسان باید نظر بدهند اما طبق گفته‌های همه آن توپ از خط دروازه صنعت نفت رد شد.
,
 
,
شیری: به ما ظلم می‌شود
, شیری: به ما ظلم می‌شود,
 
,
مهدی شیری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سنگینی بود اما خداراشکر توانستیم با حضور هواداران این بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم.
,
او ادامه داد: در حق تیم ما دارد ظلم می‌شود و دیدید که گل صد درصد ما را نگرفتند و این‌ها در بازی تاثیر می‌گذارد.
,
 
,
حسینی: سجادی باید به سرخابی‌ها کمک کند
, حسینی: سجادی باید به سرخابی‌ها کمک کند,
 
,
سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باعث خوشحالی ما بود که هواداران را می دیدیم که بازوی قدرت ما هستند و خدا را شکر که برنده شدیم. 
,
کاپیتان پرسپولیس در واکنش به سوالی که نبود امکانات VAR در این بازی نیز احساس می شد گفت: نبود آن در تمامی بازی‌ها حس می شد و می شود. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات فراهم شود.
,
وی درباره بازگشت تیمش به جمع مدعیان بیان داشت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بعد از چند سال موفقیت های خوبی با قهرمانی کسب کردیم و الان هم شرایطمان رفته به رفته بهتر خواهد شد. بچه هایی که جدید آمدند باید هماهنگ شویم و امیدوارم با حمایت هواداران بهتر شویم. 
,
حسینی درباره وعده پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان طی امروز به حساب آنها اذعان داشت: قرار است که انجام شود و امیدوارم.
,
مدافع باتجربه سرخپوشان در واکنش به صحبت های وزیر ورزش گفت: اصلا ما مشکلاتی که داریم باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه کادر مشکلات زیادی داریم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر ایشان و وزارت ورزش است، آقای سجادی باید کمک کنند. این دو تیم شرایط خوبی ندارند و امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.
,
 
,
ترابی: داور خطاها روی من را نادیده گرفت
, ترابی: داور خطاها روی من را نادیده گرفت,
 
,
مهدی ترابی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: این برد را به هواداران‌ خوب‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه به همین شکل به ورزشگاه بیایند و ما هم با بازی‌های خوبمان خوشحالشان کنیم.
,
او درباره صحنه‌ای که در محوطه جریمه سرنگون شد، گفت: کارشناسان می‌بینند و نظر می‌دهند و من آن صحنه را هم پذیرفتم اما در صحنه‌های بعدی تمام خطاهایی که روی من می‌شد را نادیده می‌گرفت و رد می‌شد. فاصله تا آخر فصل زیاد است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و موفق عمل کنیم.
,
 
,
عالیشاه: بدون تماشاگران ۲ سال خواب می‌دیدیم
, عالیشاه: بدون تماشاگران ۲ سال خواب می‌دیدیم,
 
,
امید عالیشاه بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: می‌خواهم به هوادارانمان تبریک بگویم چون فوتبال بدون هواداران کابوس است. خیلی از بازگشت تماشاگران خوشحالم و فکر می‌کنم ۲ سال خواب می‌دیدیم. اینکه هواداران خوشحال به خانه رفتند باعث شادی من است، البته می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداد  ولی ۳ امتیازی که گرفتیم خیلی مهم بود.
,
وی در خصوص اشتباهات داوری و ضربه ای که منجر به گل شد گفت: کمک داور می‌گفت توپ کامل وارد دروازه نشده است. امیدوارم هر چه سریعتر VAR وارد فوتبال شود تا این مشکلات به وجود نیاید.
,
مهاجم پرسپولیس در خصوص فاصله ۲ امتیازی پرسپولیس با صدر جدول گفت: تازه ابتدای فصل است و لیگ یک ماراتن است. امیدوارم به عنوان تیم اول از این ماراتن خارج شویم.
,
 
,
نعمتی: VAR به ایران بیاید
, نعمتی: VAR به ایران بیاید,
 
,
سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت درباره دو صحنه مشکوک داوری در این بازی یعنی گلِ اعلام‌نشده پرسپولیس و اعلام نکردن پنالتی و دادن کارت زرد به ترابی به دلیل تمارض اظهار کرد: اگر VAR بود داور می‌توانست برود و نگاه کند و تشخیص دهد. کل دنیا دارند از آن استفاده می‌کنند و باید هر چه سریع تر آن را به ورزشگاه‌های ایران هم برسانند.
,
 
,
امیری: بهتر است درباره مشکلات حرف نزنیم
, امیری: بهتر است درباره مشکلات حرف نزنیم,
 
,
وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعد از نزدیک به ۲ سال، هواداران به ورزشگاه آمدند. در خور شأن پرسپولیس بازی کردیم و خوشحالیم که پاقدم هواداران خیر بود.
,
وی ادامه داد: داور هم اشتباه می‌کند و طبیعی است. این بازی می‌توانست مساوی شود و یک تیم ضرر کند. خدا را شکر که برنده شدیم وگرنه شرایط فرق می‌کرد. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند.
,
امیری درباره عملکرد خودش گفت: به نظر من، خوب بازی کردن باید به نتیجه گرفتن ختم شود زیرا اگر نتیجه بگیریم، این زحمات به چشم می‌آید و اگر نتیجه نگیریم، این تلاش‌ها بی‌اثر است. امیدوارم این تلاش‌ها ختم به نتیجه شود. ما سرباز و بازیکن پرسپولیس هستیم و این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد کجا بازی کنیم و تا جایی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشم، برای این تیم زحمت می‌کشم.
,
 
,
بازیکن پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: درست نیست بعد از برد درباره این مشکلات حرف بزنیم و بهتر است خوشحال باشیم. ما کاری به حواشی و حتی تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم شرایطمان بهتر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه