اخبار داغ

معاون بسیج نیروی دریایی سپاه:

دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند

دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند
سرهنگ علینژاد گفت : اگر یک قایق رزمندگان ما یک ناو دشمن را دستگیر می کند از اثرات فرهنگ بسیجی است، دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند، بزرگترین و بالاترین نیروی مردمی در دنیا شکل گرفته و فاتحه دشمنان ما خوانده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی نژاد، معاون بسیج نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: بسیج میوه های شیرینی را در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی در میان این همه توطئه سخت و نرم به ثمر رسانده که حاصل فرهنگ و تفکر بسیجی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، استکبار جهانی را در همه میدان ها شکست داده است، تاکید کرد: امروز در سوریه یک لشکر عمومی مردمی تشکیل شده است و در جبهه مقاومت به عنوان مدافعان حرم جان فشانی می کنند و این از شیرینی میوه های بسیج است، اگر بسیج و این مردم نبودند انقلاب ما پیروز نمی شد.

,

معاون بسیج نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: اگر یک قایق رزمندگان ما یک ناو دشمن را دستگیر می کند از اثرات فرهنگ بسیجی است، دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند، بزرگترین و بالاترین نیروی مردمی در دنیا شکل گرفته و فاتحه دشمنان ما خوانده خواهد شد.

,

 علی نژاد، با اشاره به اینکه امروز بسیج با تمام قدرت در کنار دولت ایستاده است، عنوان کرد: بسیج یک سازمان مستقل است که همواره در موضوعات و صحنه های مختلف در کنار دولت بوده اما در برخی دولت های گذشته به بسیج بی مهری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه