اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

بسیج اقیانوسی از استعدادها است

بسیج اقیانوسی از استعدادها است
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: بسیج را باید به اقیانوس بی‌کرانی تشبیه کرد که خلاقیت‌ها و استعدادهای بی‌نهایت در آن کشف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با بیان اینکه بسیج از متن است، اظهار داشت: بسیج را باید به اقیانوس بی‌کرانی تشبیه کرد که خلاقیت‌ها و استعدادهای بی‌نهایت در آن کشف می‌شود. بروز و ظهور این استعدادها محدود به زمان و مکان خاصی نیست و هرگاه لازم باشد به منصه ظهور می‌رسد.

وی بسیج را یک تشکل خستگی‌ناپذیر توصیف کرد و با استناد به یکی از توصیفات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خدا است» تعبیر این جمله این است که بسیج به دنیا چشم‌داشتی ندارد و با همین روحیه و منش درصدد خدمت به مردم، اسلام و گسترش باورها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که بسیج به جناح خاصی تعلق ندارد، افزود: در طول عمر بابرکت جمهوری اسلامی بسیج هرگز نگاه حزبی نداشته و از رفتارهای حزبی به شدت حذر کرده است.

تویسرکانی یکی از اقدامات مؤثر بسیج را مشارکت در پروژه‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج با محوریت ولایت فقیه برای رفع محرومیت و کمک به مردم پا به عرصه جهاد گذاشته و هرکجا خلأیی وجود دارد و یا کشور با مشکلی مواجه است، بلافاصله ورود پیدا می‌کند و کمر همت می‌بند تا این خلأ کاملاً از بین برود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بسیج در رفع تهدیدات نرم و سخت تأکید کرد: بسیج در دفاع مقدس خود را مکلف به دفاع از کشور دانست، اما امروز با توجه به برجسته شدن جنبه تهدیدات نرم، مقابله در برابر تهاجم فرهنگی و نفوذ فکری دشمن را تکلیف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را سپر بلای مردم و یک مجموعه بی‌نظیر در جهان توصیف کرد و اظهار داشت: بسیج بدون پول و مقام به دنبال حل مشکلات مردم و دفاع از کشور و انقلاب است؛ درصورتی‌که امروز هرکه قدمی را بر می‌دارد، برای پول و مقام است، اما بسیج این‌گونه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه