اخبار داغ

مسئول متنای سازمان فضای مجازی بسیج:

بسیج با ساخت سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت در صنعت بازی داخلی قد علم کرد/ سال ۱۴۰۱ یکی از بازی‌های تولیدِ ایران وارد بازار جهانی می‌شود

بسیج با ساخت سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت در صنعت بازی داخلی قد علم کرد/ سال ۱۴۰۱ یکی از بازی‌های تولیدِ ایران وارد بازار جهانی می‌شود
مهدی جعفری جوزانی گفت: تا کنون ۱۳ بازی در مجموعه بسیج تولید و روانه بازار شده که شاخص ترین آنها بازی های سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه سهم بازی ایرانی در بازار داخلی بسیار ناچیز و کمتر از ۱۰ درصد است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: توانایی زیادی برای افزایش سهم ایران از صنعت بازی داخلی وجود دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی جعفری افزایش سهم ایران از بازار بازی به ۳۰ درصد را در گرو حمایت حرفه ای تر و مسئولانه تر مدیران دانست و افزود: بسیج در هر عرصه ای که خلاء وجود داشته وارد میدان شده است اما متاسفانه خلاء در رسانه های دیجیتال با محور بازی بسیار جدی تر از پیش احساس می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: با توجه به دانش و تجربه سازمان فضای مجازی بسیج، طی سال های اخیر جدی تر وارد عرصه بازی شده ایم، تا کنون ۱۳ بازی در مجموعه بسیج تولید و روانه بازار شده که شاخص ترین آنها بازی های سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت است.
,
 
,
جعفری با اشاره به اینکه استقبال خوبی از بازی های داخلی شده و بازار خیلی خوبی را در مقایسه با سایر بازی های تولید شده در داخل توانسته به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: البته این مهم در بازار چندهزار میلیاردی گردش سرمایه در صنعت بازی ایران رقم قابل توجهی نیست.
,
 
,
وی گفت: اگر نگاه مسئولانه تری به تولید بازی داخلی وجود داشته باشد می توانیم امیدوار شویم سهم بهتری از بازار داخلی را به محصولات داخلی اختصاص دهیم، با رایزنی های انجام شده به زودی شاهد ورود بازی ها در مدارس هستیم اگر چه بستر عرصه دیجیتال با تبلیغات می تواند مخاطبین را ترغیب کند.
,
 
,
مسئول متنای سازمان فضای مجازی بسیج در خاتمه خاطرنشان داشت: قطعا سال۱۴۰۱ شاهد حضور حداقل یکی از بازی های تولید شده بسیج در بازار جهانی خواهیم بود. 
,
 
,

 
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه