اخبار داغ

مسئول دار القرآن بسیج معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان:

دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج در استان سمنان برگزار می شود

دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج در استان سمنان برگزار می شود
سید حمید حیدریه از برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج همزمان با هفته بسیج در استان سمنان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمید حیدریه مسئول دار القرآن  بسیج معاونت تعلیم وتربیت سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از برگزاری دومین جشنواره قرآن وعترت بسیج خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره حاکم شدن فرهنگ قرآنی در فضای جامعه و ایجاد انس و الفت هرچه بیشتر با قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم قرآن ومعارف اهل بیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول دارالقران بسیج معاونت تعلیم وتربیت سپاه استان سمنان تصریح کرد: شناسایی نخبگان قرآنی و کشف استعدادها و ظرفیت های قرآنی بسیجیان از دیگر اهداف این جشنواره است که برای تمامی مقاطع سنی(بالای ۱۴ سال و زیر ۱۴ سال)  و در دو گروه برادران وخواهران در نظر گرفته شده و لذا همه آحاد بسیجیان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

حیدریه با بیان اینکه دومین جشنواره قرآن وعترت بسیج در ۸ رشته برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند در یکی از رشته های اذان(ویژه برادران)، ترتیل، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،آثارادبی وهنری وفرازخوانی تقلیدی شرکت کنند.

,

وی زمان ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی ماه ماه سالجاری اعلام وبیان کرد: برگزیدگان استانی این جشنواره در دو رشته حفظ بالای ۱۴ سال برای تمامی مقاطع سنی و فرازخوانی تقلیدی ویژه برادران به مرحله کشوری که در مبعث پیامبر اعظم برگزار می شود، راه خواهند یافت.

,

به گفته حیدریه شرکت کنندگان در هر شهرستان متناسب با  رشته  قرآنی می توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/QEfc6oc ثبت نام اولیه را انجام  دهند وآثار خود را ارسال کنند.

, https://survey.porsline.ir/s/QEfc6oc,

مسئول دار القران بسیج معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان با تأکید براینکه اطلاع رسانی و معرفی منتخبین تنها از طریق کانال مطهرون به آدرس https://eitaa.com/ motaharon1400 انجام می شود ادامه داد: به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

, https://eitaa.com/,

لازم بذکر است افتتاحیه این جشنواره همزمان با هفته بسیج انجام گرفته و اختتامیه آن در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه