اخبار داغ

وزیر جهاد کشاورزی در کرج مطرح کرد؛

ساخت ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونای رازی تا شهریور ۱۴۰۱/ در زمینه واکسیناسیون، با تولید بومی نامهربانی شد

ساخت ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونای رازی تا شهریور ۱۴۰۱/ در زمینه واکسیناسیون، با تولید بومی نامهربانی شد
سید جواد ساداتی‌نژاد گفت: موسسه رازی برای تحویل ۱۰۰ میلیون دز واکسن تا شهریورماه سال آینده اعلام آمادگی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز پنج شنبه در بازدید از موسسه رازی کرج با اشاره به اینکه محصولات این مجموعه مشتری خارجی دارد، گفت: متاسفانه اگر از همان ابتدا از واکسن کرونای تولیدی آن حمایت می شد، زمینه صادرات هم فراهم می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سید جواد ساداتی نژاد افزود: با توجه به امنیت غذایی و انسانی فوق العاده رازی اگر این مجموعه نبود ارز زیادی صرف واردات می شد، اولین مجموعه ای که کار تولید واکسن باید به آن واگذار می شد رازی بود اما نامهربانی هایی صورت گرفت، در حالی که فعالان آن با جسارت در زمینه واکسن کار کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در موسسه رازی یک رده بالاتر از نظر تکنیکی نسبت به سایر واکسن های دنیا حرکت شده است، اظهار داشت: این موسسه تنها یک کارخانه تولیدی نیست بلکه رازی مجموعه ای از کارخانه، دانشمند، استاد و دانشجو است که با یکدیگر این لوکوموتیو را به حرکت درآورده اند.
,
 
,
ساداتی نژاد به لزوم حمایت وزات بهداشت از موسسه رازی تاکید و تصریح کرد: رازی تا شهریور ماه سال آینده آمادگی عرضه ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا را دارد البته باید در روند تولید هفت واکسن دیگر این موسسه نیز حمایت های لازم با روند شتاب گیری سرعت آنها صورت بگیرد.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه