اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

یزدی‌ها برای آب غوغاسالاری نمی‌کنند/ اقتدار کشور اولویت یزدی‌هاست

یزدی‌ها برای آب غوغاسالاری نمی‌کنند/ اقتدار کشور اولویت یزدی‌هاست
جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: یزدی‌ها به آب نیاز جدی دارند اما به خاطر آن دست به اقداماتی که مورد سوء استفاده دشمنان شود، نمی زنند و از غوغاسالاری پرهیز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد صالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان یزد، آب را معضل مردم کویری یزد دانست و گفت: مردم یزد با تلاش هایی که داشته اند این معماری را در دل کویر ایجاد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل اساسی امروز استان یزد آب است، اظهار داشت: مردم استان یزد در بحث آب با مشکل بسیار جدی مواجه هستند و یزدی ها قرار نیست که تحصن کرده و داد بزنند بلکه تمامیت کشور و اوج قدرت کشور را در اولویت خود قرار می دهند.

,

وی با بیان اینکه قابل قبول نیست که در استان همجوار، آب بر روی مردم استان دارالعباده قطع شود، اضافه کرد: یزدی ها آب را برای خوردن و آشامیدن نیاز دارند نه برای صنعت و موارد دیگر.

,

جوکار در مورد ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، گفت: باید دید که چه خدمتی در عرصه قانون گذاری به خانواده شهدا شده است، هر چند قوانین بسیار خوبی داریم ولی چند درصد این قوانین اجرایی شده است.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از مردم درک درستی از ایثار و ایثارگری ندارند، افزود: عدم درک درست برخی از مردم به خاطر این است که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه مبتلور نشده است.

,

وی اضافه کرد: یکسری قوانین تصویب شده که فقط اطلاع رسانی آن صورت گرفته و مردم به این فکر می کنند که این قوانین به درستی اجرا می شود و خدمات ارزنده ای به خانواده شهدا می رسد، در صورتی که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

,

جوکار در خصوص معیشت ایثارگران، گفت: متاسفانه بسیاری از این خانواده ها حقوق بسیار کم و ناچیزی را دریافت می کنند که گذران زندگی را برای این عزیزان سخت کرده و باید فکری به حال خانواده های معظم و معزز شهدا داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه