اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت؛

دیدار استاندار اردبیل از پایگاه های مقاومت بسیج+عکس

دیدار استاندار اردبیل از پایگاه های مقاومت بسیج+عکس
استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج شامگاه امروز با حضور در تعدادی از پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ضمن دیدار با بسیجیان در جریان فعالیت های حلقه های صالحین نیز قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج شامگاه امروز با حضور در تعدادی از پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اردبیل  ضمن دیدار با بسیجیان در جریان فعالیت های حلقه های صالحین نیز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

استاندار اردبیل ابتدا با حضور در جمع نمازگزاران مسجد عباسیه حسن آباد از حلقه صالحین و بسیجیان پایگاه بسیج شهید امیدی دیدار کرده و سپس با حضور در پایگاه بسیج خواهران المهدی حافظ از نزدیک با اقدامات بسیج خواهران پایگاه آشنا شده و سرگروهها و مربیان صالحین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

,

وی در آخرین دیدار خود نیز در پایگاه شهید ایازمرادی شهرک سبلان حضور یافت و به استماع سخنان سرگروه و فرمانده پایگاه پرداخت.

,

 عاملی در این دیدارها ضمن تبریک هفته مبارک بسیج به مردم و بسیجیان سلحشور استان، بسیج را شجره طیبه ای دانست که به فرمان الهی امام خمینی(ره) تشکیل شد و تاکنون برکات و منافع بسیار زیادی را در موضوعات مختلف خصوصا فرهنگ و تربیت برای کشور داشت.

,

وی کادرسازی را یکی از محوری ترین برنامه های کاربردی بسیج دانست و گفت: حلقه های صالحین نقش بسیار زیادی در تربیت نسل نوجوان و جوان داشته و نقش سرگروهها و مربیان صالحین را در رشد دینی و الهی در این برهه از زمان را بسیار خطیر دانسته و این کار الهی را به مثابه جهاد در راه خدا دانست که می بایست از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه