اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج:

هیچ گره و بن بستی در کشور جلودار تفکر بسیج نخواهد بود/ جنگ هوشمندانه و ادراکی؛ عرصه جدید منازعه پیچیده ایران و آمریکا

هیچ گره و بن بستی در کشور جلودار تفکر بسیج نخواهد بود/ جنگ هوشمندانه و ادراکی؛ عرصه جدید منازعه پیچیده ایران و آمریکا
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: دشمن غدار و در صدر آن آمریکا جنگ ادراکی و هوشمندانه را علیه مردم و جوانان ما شروع کرده است در نتیجه تنها راهکار تقابل با دشمن در این عرصه بسیج خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه بسیج یادگار امام (ره) است، گفت: معمار کبیر انقلاب برای صیانت از دستاورد مردم در سال ۵۷ فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی آن زمان و ده ها میلیونی امروز را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا افزود: بسیج یکی از الطاف معجزه گونه ای بود که خداوند به مردم و امام (ره) ارزانی داشت، بسیج امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است که ثمرات آن روز به روز برای مردم در کشورهای اسلامی ملموس تر می شود در واقع به بی نظیرترین تشکل دنیاست.
,
 
,
وی اظهار داشت: همه کشورها و حتی ابرقدرت ها آرزوی داشتن این تشکل مردمی را دارند که خالصانه پای در رکاب رهبری برای خدمتگزاری به مردم در همه عرصه ها حاضر و ناظر است، امروز بسیج به بزرگترین امید برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.
,
 
,
سردار حیدرنیا بسیج را نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت دانست و تصریح کرد: امروز بسیج به یک نیروی خود جوش مردمی و قدرتمند مبدل شده که بر اساس تعلق خاطر به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب، هر جا که احساس کند نیاز به حضور دارد وارد عمل می شود.
,
 
,
وی گفت: بسیج از سال های دور تا امروز برای دفاع از تمامیت ارزی، جنگ سخت، گروهک های تجزیه طلب، جهاد فرهنگی، کمک به هم نوع در کاهش آسیب های اجتماعی، دفاع از حرم، کمک به مردم در برابر کرونا، واکسیناسیون، مواسات و کمک مونانه وارد عمل شده است.
,
 
,
سردار حیدرنیا افزود: بسیح تبدیل به یک فرهنگ و تفکر متعالی تبدیل شده است که با سرعت به سمت اهداف عالیه نظام و انقلاب در حال حرکت است، امروز بسیج پیشگام همه عرصه ها از سیاسی تا فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و محرومیت زدایی بوده و پای کار خواهد بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: جایگاه بسیج به قدری متعالی است که امام (ره) فرمود من به خلوص آنها غبطه می خورم و از خداوند می خواهم مرا با آنها محشور کند، به فرموده ایشان اگر بر کشوری نوای تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی هیچ گره و بن بستی جلودار جوانان فعال در عرصه های گوناگون نیست، برون رفت مشکلات کشور در گرو بازگشت به این تفکر خواهد بود، بسیج در طول ۴۰ سال انقلاب را به سلامت از همه فتنه ها، بدخواهی ها و گردنه های سخت عبور داده است.
,
 
,
وی گفت: امنیت پایدار کشور مرهون مجاهدت و خدمات مخلصانه بسیج است، روزی که در سرزمین شامات شجره خبیثه داعش بی رحمانه به جان مسلمانان افتاد بسیجیان تحت زعامت سردار سلیمانی پای در عرصه نبرد گذاشتند و آنها را برای همیشه از روی زمین محو کردند.
,
 
,
سردار حیدرنیا افزود: در حق بسیج جفا خواهد بود که جایگاه کوچکی برای آن قائل شد، راز اعتلا و رشد بسیج کشور در صحنه های جهاد عظیم این تشکل است. ساختار این مجموعه منعطف بوده و هر جا نیاز به حضورش باشد خود را بر اساس آن تهدید و مشکل سازماندهی می کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب فضای مواجهه با دشمن نزدیکتر است و محیط منازعه پیچیده تر خواهد شد، بسیج باید خود را برای این تقابل عظیم آماده کند، اصطکاک بین ما و دشمن در آینده بیشتر می شود، خوار و خفیف شدن جبهه استکبار توسط نیروی دریایی سپاه در ماه اخیر به به واسطه تفکر بسیجی است.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: صحنه تقابل ایران به جبهه غرب امروز به فضای مجازی هم کشیده شده است، دشمن غدار و در صدر آن آمریکا جنگ ادراکی و هوشمندانه را علیه مردم و جوانان ما شروع کرده است در نتیجه تنها راهکار تقابل با دشمن در این عرصه بسیج خواهد بود.
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه