اخبار داغ

امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه:

مجلس با حل مشکلات اقتصادی رونق بخش سفره مردم باشد

مجلس با حل مشکلات اقتصادی رونق بخش سفره مردم باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نمایندگان مجلس باید با تصویب قانونی فقرزدا رونق بخش سفره مردم باشند و برای پیشبرد نظام تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام با تبریک هفته بسیج و روز تاسیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با تصویب قوانین فقر زدا، گره فقر و بیکاری را بگشایند و وجهه انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یلام بیدار,

وی تاکید کرد: یکی از معضلات کنونی که موجب فساد و نگرانی شده است، تبعیض در پرداخت حقوق و گرفتن حقوق های نجومی برخی از افراد است.

,

خطیب جمعه ایلام گفت: همه قوا باید دست به دست هم دهند و جلوی حقوق های نجومی را بگیرند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: حقوقی نجومی فساد در لفافه قانون و پدیده ای عدالت ستیز در انقلاب است که با یک حرکت جهادی باید جلوی این فساد خطرناک گرفته شود.

,

وی افزود: امروز روز مجلس شورای اسلامی است که این روز را گرامی می داریم و از آیت الله مدرس به عنوان نماینده ای که به سوگندی که در برابر قرآن مجید به عنوان نماینده مردم خورد پایبند بوده و خود را وکیل مردم می دانست، ادای احترام می کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شهید مدرس صداقت در گفتار داشت، برای مردم تلاش می کرد به همین خاطر قبر او مکانی شاخص برای وکلای انقلابی می باشد.

,

امام جمعه ایلام با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بنیانگذار انقلاب در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کرد.

,

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با حضور بسیج در دفاع مقدس دشمن متوقف شد و رزمندگان انقلاب به همراه بسیج توانستند به پیروزی های ارزشمند برسند.

,

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: بسیج متعلق به سن خاصی نیست پیر و جوان، کارگر و استاد دانشگاه و هر کسی در عرصه ای که می‌تواند در قالب بسیج برای عزت و اقتدار انقلاب قدمی بردارد، بسیجی است.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: نگاه امام به بسیج در آخرین پیامی که دارد، متفاوت با نگاه ابتدایی است و یک رویکرد فرهنگی برای بسیج ترسیم کردند و دستور دادند امروز یکی از ضروری ترین تشکیلات بسیج دانشجویی و طلاب در دانشگاه و حوزه علمیه است.

,

وی افزود: بسیج در سیل، زلزله ، کمک های مومنانه و هر جا که نیاز است به عنوان لشکر مخلص خدا فعالیت می کند.

,

خطیب جمعه ایلام با قدردانی از خیرین و نیکوکاران که در این شرایط به فکر مردم مستمند هستند، گفت: انسانهای آزاده و بزرگ از آنچه که خداوند روزیشان کرده است به دیگران انفاق می کنند.

,

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: روز گذشته یک خیر در استان حضور یافت که حتی حاضر نشد کار خیر وی که ساخت مسکن برای ۵۴ خانواده ۲ معلولی بود و چندین طرح بزرگ دیگر نیز در دست اجرا داشت، رسانه ای شود.

,

وی انجام کار خیر و بخشش را نوعی معامله با خداوند ذکر کرد و گفت: هرکسی به این توفیق و درجه از انسانیت نمی رسد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه