اخبار داغ

کارتینگ قهرمانی کشور| برگزاری اولین راند مسابقات روتکس مکس ۲۰۲۱ / نفرات اول به فینال مسابقات جهانی اعزام می شوند

کارتینگ قهرمانی کشور| برگزاری اولین راند مسابقات روتکس مکس ۲۰۲۱ / نفرات اول به فینال مسابقات جهانی اعزام می شوند
اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس ۲۰۲۱ در پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان با حضور ۲۰ راننده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس ۲۰۲۱ با حضور ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور رانندگانی از استان های تهران، کرمان و اهواز در پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان در دو کلاس DD2 و Senior برگزار شد. در کلاس DD2 به ترتیب سید فرهاد موسوی، حامد شاعری و وحید پایداری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین در کلاس Senior نیز مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

,

نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مسابقات فینال بزرگ جهانی روتکس مکس با حضور نمایندگانی از ۶۰ کشور که اواخر سال جاری میلادی برگزار می شود را دریافت کردند.

,

حسین زینعلی ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز ضمن اعلام رضایت خود نسبت به کیفیت برگزاری مسابقات، داوری، ایمنی و زیبایی پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان اظهار داشت:  برگزاری مسابقات امروز نشان داد که با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در کشور، ایران می تواند به خوبی میزبان مسابقات بین المللی کارتینگ در کلاس های مختلف باشد.

,

وی افزود: ایران در زمینه ورزش کارتینگ در سطح جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارد، اما ضعف هایی نیز در داخل وجود دارد که فدراسیون به آنها اشراف دارد و در حال پیگیری و رایزنی با وزارت ورزش است تا حمایت های بیشتری از ورزش کارتینگ و ورزشکاران این رشته شود.

,

ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یادآور شد: باید شرایطی فراهم شود تا کارخانجات تولید کننده قطعات خودرو و موتورسیکلت بتوانند به عنوان اسپانسر از نخبگان ورزش کارتینگ کشور حمایت کنند.
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه