اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

۱۶میلیارد تومان تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های لرستان پرداخت شد

۱۶میلیارد تومان تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های لرستان پرداخت شد
بیرانوند گفت: ۱۶میلیارد تومان تسهیلات بهسازی به نانوایی های استان لرستان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: کیفیت نان استان رضایت بخش است اما به این میزان کیفیت راضی نیستیم و در جهت ارتقای کیفیت نان اقدامات دیگری نیز اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: البته کیفیت نان به عواملی مانند کیفیت آرد، نیروی کار ماهر و با تجربه، تجهیزات و دستگاه ها بستگی دارد که مهمترین مشکل در استان لرستان این است که نیروی انسانی که در خبازی ها مشغول به کار هستند، مهارت کافی برای طبخ نان را ندارند که در این راستا برنامه ریزی شده افراد متخصص در نانوایی ها نسبت به ارائه آموزش ها اقدام نمایند.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: در همین راستا کمیته ارتقای کیفیت نان در استان تشکیل شده تا در این زمینه همه اقدامات لازم برای افزایش کیفیت صورت گیرد.

,

بیرانوند با اشاره به پرداخت تسهیلات به نانوایی‌ها، گفت: برای بهسازی، تسهیلاتی برای نانوایی ها در نظر گرفته شده که در راستای پرداخت تسهیلات مشکل و محدودیتی وجود ندارد و فرصتی است تا خبازان با استفاده از این تسهیلات بتوانند نسبت به بهسازی محیط کار استفاده نمایند.

,

وی بیان کرد: طی سه سال گذشته بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به نانوایی های استان پرداخت شده که مابقی نانوایی ها نیز می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خاطرنشان کرد: در استان دو هزار و ۳۰۰ نانوایی وجود دارد که متقاضیان دریافت تسهیلات بهسازی واحدها می توانند از تسهیلات استفاده نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه