اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

صدا و سیما؛ سربلند در روایتگری بحران/ صدای اعتراضی که شنیده شد

صدا و سیما؛ سربلند در روایتگری بحران/ صدای اعتراضی که شنیده شد
اعتراض کشاورزان اصفهانی و شهرکردی شاید برای نخستین بار با حضور به موقع و اول وقت صدا و سیما، رنگ خودی گرفت و به نخودی ها و دیگرانی که معمولا دوست دارند از آب گل آلود، ماهی خود را صید کنند، اجازه ورود و خودنمایی نداد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای اعتراض دو هفته ای کشاورزان اصفهانی به کمبود آب و پیوستن کشاورزان شهرکردی به این ماجرا، تیتر اول بسیاری از روزنامه ها و فضای مجازی را به خود اختصاص داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اعتراضی که شاید برای نخستین بار با حضور به موقع و اول وقت صدا و سیما، رنگ خودی گرفت و به نخودی ها و دیگرانی که معمولا دوست دارند از آب گل لالود، ماهی خود را صید کنند، اجازه ورود و خودنمایی نداد.

,

پس از این اعتراض، بلافاصله دولتی ها پای کار آمدند و قول دادند تا در اولین فرصت، به این مساله رسیدگی شود؛ کشاورزان معترض نیز با ترک زاینده رود و به امید اجابت این وعده ها، چشم انتظار یاری دوستان خودی به خانه برگشتند و نگذاشتند راوی پازل این ماجرا به دست نااهلان بیافتد.

,

, ,

هرچند بلافاصله شبکه های معاند نظام با همکاری عده ای آشوب گر، به قصد فریبکاری و خسارت به اموال عمومی، ساعاتی را به برهم زدن نظم عمومی و کشیدن این اعتراض ها به اغتشاش گذراندند، اما همان کشاورزان با بصیرت کافی راه خود را از همان ابتدا از عناصر بیگانه جدا کردند.

,

یکی از دلایلی که آتش زدن ها و شلوغ کاری های فتنه گران در اصفهان به جایی نرسید و به سرعت شعله های کوتاه این آتش بازی ها به خاموشی گروید، این بود که صاحبان اصلی این اعتراض، از همان روزهای نخست، صدا و سیما و مطبوعات را همانند معترضین در کنار و همراه خود احساس می کردند و این حضور به موقع و رساندن صدای این اعتراض به گوش همه ایران باعث شد تا جلوی فتنه و خرابکاری دشمنان این مرز و بوم از همان جرقه های اولیه، گرفته شود.

,

, ,

با روی کار آمدن ریاست جدید رسانه ملی و وعده تحولی که در متن و حاشیه این سازمان داده شده، در عمل نیز کم کم شاهد این ادعا هستیم؛ پیمان جبلی در راس این تحول وعده شده، راسا بر امور جاری سوار است و هدایت این رسانه ملی را برعهده دارد. از حضور در پشت صنه های سریال های فاخر صدا و سیما و نگاه ریزبینانه ای که بر موضوع کیفیت ساخت این مجموعه های نمایشی دارد تا مساله بنزین که با حضوری به موقع و تحلیل این اتفاق در شبکه های مختلف تلویزیون برای مردم به صورت شفاف توضیح داده شد و حالا همین رسانه همراه و هم صدای معترضانی می شود که انتظار دارند این جریان را رسانه خودشان، یعنی رسانه ملی پوشش دهد و حامیشان باشد؛ انتظاری که گویا برآورده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه