اخبار داغ

فرماندار کهگیلویه:

خطر بیخ گوش کهگیلویه؛ ارباب‌رجوع‌های متخلف کرونایی ادارات، خدمات دریافت نمی‌کنند

خطر بیخ گوش کهگیلویه؛ ارباب‌رجوع‌های متخلف کرونایی ادارات، خدمات دریافت نمی‌کنند
دارا کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه خطر شیوع جدید کرونا و تغییر رنگ‌بندی‌ها این شهرستان را تهدید می‌کند گفت: ارباب رجوع های متخلف کرونایی و افرادی که واکسن نزده باشند خدمات دریافت نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دارا کریمی‌نژاد افزود: اعلام خبر شناسایی سویه جدید ویروس کرونا در آفریقا نگرانی‌های زیادی را موجب شده و با توجه به اینکه شهرستان کهگیلویه در وضعیت نارنجی و دروضعیت حاد قرار دارد رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن برای اهالی این شهرستان ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با ابراز گلایه از افرادی که واکسن کووید 19 را تزریق نمی کنند و اعتقادی به کرونا ندارند گفت: سلامت مردم باید اولویت همه افراد جامعه باشد و برای کاهش شیوع کرونا از هر روشی استفاده شده است اما متاسفانه برخی افراد نمی خواهند به فکر سلامتی دیگر افراد باشند.

,

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه به خبرنگار می گفت: دستگاه های اجرایی، بانکها، ستاد نماز جمعه و حتی تالارها و سالن های عمومی در شهرستان کهگیلویه به افرادی که ترک فعل می کنند و پروتکل های بهداشتی و واکسن تزریق نمی کنند خدمات ارائه نمی دهند.

,

کریمی نژاد با اشاره به اینکه تمهیدات مبارزه با شیوع کرونا و سلامت مردم اندیشیده شده و با تزریق واکسن بخش زیادی از سلامتی بدست آمده است گفت: اجازه نمی دهیم برخی افراد با سلامت جامعه را به خطر و با زحمات حوزه درمان و سلامت بازی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه