اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان اسدآباد:

اسدآباد آلودگی هوا ندارد/مشکلی در ایستگاه پایش آلودگی نداریم، اما یک ایستگاه کافی نیست

اسدآباد آلودگی هوا ندارد/مشکلی در ایستگاه پایش آلودگی نداریم، اما یک ایستگاه کافی نیست
مجید اسکندری با بیان اینکه اسدآباد آلودگی هوا ندارد و بر اساس خروجی ایستگاه پایش آلودگی در حد استاندارد بالاتر نرفته، گفت: این شهرستان یک ایستگاه پایش آلودگی دارد که تاکنون مشکلی نداشته اما وجود یک ایستگاه کفایت نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، مجید اسکندری، رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه هوای اسدآباد پاک است و آلودگی ندارد، اظهار کرد: براساس خروجی ایستگاه سنجش آلودگی شهرستان که به صورت آنلاین و 24 ساعته درحال چک کردن است، امسال از حد استاندارد بالاتر نرفته است و مشکل خاصی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه اسدآباد یک ایستگاه پایش آلودگی هوا دارد، گفت: وجود تنها یک ایستگاه کافی نیست اما قیمت این ایستگاه گران و بالای دو میلیارد تومان است و شرایط به گونه ای نیست که ایستگاه جدید ایجاد شود.

,

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان اسدآباد افزود: البته در اسدآباد این یک ایستگاه پایش آلودگی هوا جواب داده و مشکلی نداشتیم.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد کارخانه های که آلایندگی داشته و ایجاد آلودگی کند، نداریم، افزود: کارخانه آسفالت تعطیل و در کارخانه گندله‌سازی هم طبق آنالیزی که انجام می‌شود، مشکلی ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه