اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد؛

برکت آفرینی قرارگاه‌های طرح تحول در هرمزگان/ بسیج در تمام موضوعات انقلاب پای کار است+فیلم

برکت آفرینی قرارگاه‌های طرح تحول در هرمزگان/ بسیج در تمام موضوعات انقلاب پای کار است+فیلم
سردار سالاری با بیان اینکه بسیج در تمام موضوعات انقلاب اسلامی پای کار نظام است گفت: عملکرد قرارگاه های طرح تحول محلات آثار و برکات مفیدی را داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نهاد پرثمر و با برکت مردمی که از جنس خود مردم و  از بطن مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

سردار سالاری افزود: بسیج این توفیق را دارد که در همه میادین و در همه عرصه ها و در موضوعاتی که مورد نیاز انقلاب خصوصاً در حوادث، زلزله ها، سیل ها و فتنه ها پای کار نظام و انقلاب باشد.

,

وی با بیان اینکه کارنامه بسیج را ما از ابتدای پیدایش در کنار انقلاب بسیار درخشان می بینیم، تصریح کرد: اوج حضور بسیج را ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که در این دانشگاه انسان ساز بسیار عالی درخشیدند و بحمدالله بعد از آن هم در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، علمی و فرهنگی شاهد هستیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: امروز بسیج به عنوان یک مجموعه متخصص از بسیج اساتید و مهندسی، پزشکی و با بسیج دانش آموزی و … همه سازماندهی شده آماده به کار هستند و اقدامات بسیار بزرگی را در سطح جوامع انجام می‌دهند.

,

سردار سالاری اظهار کرد: به حمدلله با آن روحیه و با تفکری که بسیجیان دارند کمک می کنند برای اینکه خلاهایی که در جامعه داریم به نوعی بتوانند پر کنند.

,

وی با اشاره به اینکه شاهد حضور مقتدرانه بسیج در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: در مسجد جامع بندرعباس دستاوردهای قرارگاه های محلات را شاهد بودیم که یک کار کاملاً مردمی و همه آحاد مردم و نخبگان، پیشکسوتان، موثرین در یک منطقه و محله را درگیر کرده تا بتوانند خودشان از ظرفیت خودشان برای دغدغه‌ها و مسائل آسیب‌ها و مشکلاتی که درون محیط بکار گیرند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه حضور بسیج و مردم هر جایی که باشد می تواند خیرات و برکات  داشته باشد و مسائل و مشکلات را حل کند، اظهار کرد: این کار قرارگاه تحول محلات هم با این نگاه طراحی شده که تا کنون برکات و کارایی بسیار خوبی داشته است.

,

سردار سالاری همچنین با اشاره به اینکه طرح تحول محلات امروز به عنوان یک الگو مطرح است، خاطرنشان کرد: این اقدام در استان هرمزگان تسری پیدا می‌کند تا در سطح کشور این کار با برکت را عینیت ببخشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه