اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

تحقق نقشه راه صادراتی، میزان صادرات استان زنجان را به یک میلیارد دلاری می‌رساند/ شمش روی بیشترین کالای صادراتی استان زنجان

تحقق نقشه راه صادراتی، میزان صادرات استان زنجان را به یک میلیارد دلاری می‌رساند/ شمش روی بیشترین کالای صادراتی استان زنجان
علی یگانه‌فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان گفت: در صورت اجرای الزامات از طرف دولت و بخش خصوصی به صادرات یک میلیارد دلاری دست می‌یابیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان، اظهار کرد: در نقشه راه صادراتی استان زنجان بازار هدف و کالا های صادراتی به کشور های خارجی به صورت دقیق مورد مطالعه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه رشد صنایع با توجه به نقشه راه صادراتی استان مطالعه شده است، ابراز کرد: انتشار ویروس کرونا در جهان و ایران برنامه ما را تحت الشعاع قرار داد.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ما به سمت عملیاتی کردن نقشه راه صادراتی استان پیش می رویم، تصریح کرد: رشد صنایع صنعتی و افزایش صادراتی که در نقشه راه صادراتی استان آمده الزاماتی در بخش دولتی و بخش خصوصی دارد که باید اجرا شود.

,

وی با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی باید دست به دست هم بدهند تا مابتوانیم صادرات استان زنجان را رونق دهیم، عنوان کرد: اگر این همراهی بین بخش خصوصی و دولتی شکل گیرد قطعا به صادرات یک میلیارد دلاری دست می یابیم.

,

یگانه فرد با بیان اینکه افزایش صادرات قطعا منجر به افزایش تولید می‌شود، افزود: هرچقدر که بتوانیم در توسعه تجارت در استان کار کنیم تاثیر آن را همه می‌بینند.

,

وی با بیان اینکه در نقشه راه صادراتی استان زنجان 11 کشور مورد هدف هستند، ادامه داد: بیش از 60 درصد سبد صادراتی استان زنجان را شمش روی تشکیل داده است که عمده صادرات آن به کشور ترکیه است.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه برای صادرات به کشور های همسایه و کشور های آفریقایی برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: محصولات مورد نیاز این کشورها در استان زنجان تولید می‌شود و ما مراوداتی با این کشور‌ها داریم.

,

وی بیان کرد: در نقشه راه صادراتی استان زنجان برای صادرات به کشور های ارمنستان، پاکستان، هند، عمان، ویتنام، چین، ازبکستان، اندونزی، بنگلادش، روسیه و آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه